Oletko joskus tuntenut olevasi oikealla alalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 14:40

nelisenkymmentä vuotta,
se on mielestäni hyvä alku

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 14:46

Oikea alani on asiakaspalvelu ja kehitysvammaisten parissa työskentely.
Varsinkin KV-ihmisten kanssa työ ei edes tunnu työltä, monelle olin ainoa juttukumppani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 14:47

Ensin edellisessä ammatissani ja nyt tässä toisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 15:02

Nuorena , olin ns. telefaksin hoitajana, Suomen rohdosyhtymässä, apteekkitilaukset hoidettiin Lääke oy, ja Farmoksen kautta ja minä myös kirjoitin tilaukset käsin jotka apteekeista tulivat faksina, puhelinmyyjiä olivat muut, ja putkipostina lähetin tilaukset varastoon, oli käytössä sellainen Remedia lääkkeisin ja pakkauskokoihin sekä hintoihin, minä olen ollut aika hyväpäinen muistamaan numeroita, ja 3kk jälkeen en Remediaa tarvinnut, ja pidin työstäni, mutta esimieheni oli sokea , entinen proviisori, ja jatkuvasti näin hänet lasin takaa, suoraan minua vastapäätä, ja turhautuneena karjui minulle jos oli väärin kirjoittanut, ja en pitänyt hänestä muutenkaan. Irtisanoin itseni vuoden jälkeen, isompi johtaja kysyi 3 kertaa että jäisinkö kuitenkin, en jäänyt enkä sanonut miksi en jäänyt, jälkeen on harmittanut etten jäänyt ,se sokea proviisori kuoli vuoden päästä viinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.02.2010 - 16:12

Aikoinani hoitotyössä ollessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2010 - 16:28

Ilmeisesti olen, koska aina samalla alalla työskennellyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 18:08

Kyllä oikealla alalla olen, mutta työtä vain niukasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 18:52

Kyllä tämä ala on tullut tutuksi moninaisuuksineen, mutta miksipä en kokeilisi jotain uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 20:32

Kyllä nyt eläkevuosina tunnen,,,että olen oikealla alalla..kun käyn avustamassa näitä ihania vanhuksia..mistä saan suuren ilon..ja mielihyvän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 22:45

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 10:24

Kyllä iltaisin postimerkkejä liimaillessani =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:48

Kylläpä vaan. Olen vaihtanut myös ammattia.

Lisätty: 22.02.2010 - 18:48

Suorastaan hirvittävä tilanne jos vain joskus tuntisi olevan oikella alalla!!!