Löytyykö näitä Suomesta?

www.under-tec.com/undertec2g.php

Terveyskeskuksessa viime viikolla ollessani osui silmiin Contact lehdessä ollut juttu housuista, jotka on kehitetty ilmavaivoista kärsiville ihmisille. Nuorisolle tuollainen olisi varmaan ihan hyvä huumorilahja, mutta loppuisiko huumori jos isoäiti saisi sellaiset lahjapaketistaan?
Suomessa en ole näitä kyllä nähnyt, mutta voihan joku liike pöksyjä silti myydä. Tuossa linkissä oleva hinta näyttää olevan 30 taalaa eli hieman reilu 20 euroa/kpl.

”Amerikkalaisyhtiö on kehittänyt alushousut, jotka suodattavat ilmavaivojen lemut hajuttomiksi. Naisten, miesten ja unisex mallisiin alushousuihin on ommeltu aktiivihiilestä, huovasta ja lasikuituvillasta valmistettu monikerroksinen suodatin. Hajut jäävät ilmatiiviisiin housuihin ja suodattimen voi pestä koneessa.”

Suodattimessa ei ainakaan toistaiseksi ole kuulemma äänenvaimenninta…

Avainsanat: alushousut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 14:20

No sainpahan taas kunnon naurut

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille. Valitaan tällä kertaa parhaaksi hieman vähemmän vastaileva kaveri. Lähes kaikki ymmärsivät housujen monipuoliset käyttömahdollisuudet. Ehkä asia ei naurata jos kärsii ilmavaivoista joka päivä ja pöräyttelee tunnin välein, mutta juuri sellaiselle henkilöllehän nämä ovat tarkoitettu.
Hyvää kevättä kuitenkin kaikille, kuljette sitten vaikka ilman housuja...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 13:27

Heh heh,onopas sexyt mutta en tiedä vetäisinkö jalkaan muuta kuin pakosta...Näyttää aikas hiostaviltakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 13:49

näyttää lähes täydelliseltä ehkäisyvälineeltä .....

en tiedä löytyykö Suomesta, en kyllä ole etsinytkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 14:18

Empä ole minäkään moisia ulkonäöltään kaikkea muuta kuin kauniin näköisiä housuja nähnyt Suomessa myytävän. Siksi niiden teho ilmavaivahajujen poistajana epäilyttää kovasti. Samoin niiden käyttömukavuus. Tästä syystä en itse lähtisi ostamaan noita housuja pelkän Amerikkalaisen mainoksen perusteella jos kärsisin pahanhajuisista ilmavaivoista. Amerikkalaisille kun voi myydä miltei mitä vain ihmeitä tekevänä parannuskeinona ilman, että ne olisivat sitä oikeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 14:24

Heh, heh...mie joskus kyllä tarvitseisin..varsinkin ruisleivän syönnin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 14:34

Onko tuo nyt niin uusi keksintö, eikö piukat nahkahousut aja saman asian, eikö niissäkin se haju sisällä pysy, riisutessa vasta lemut tulee. ja kyllä sukukalleudet kärsii jos aina muoviin on pakattu, ja kaikenlaiset nypyt ja paiseet lisääntyy, ja entäs takapuolen iho, on taatusti nyppyjä täynnä kun on stringeihin tottunut. Ja on se piereminen normaali toimintoa ihmiselle, 2 ltr vuorokaudessa, ja on sitä maailmassa paskaa aina haisteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.02.2010 - 16:03

Noita minä olisin tarvinnut 11 tunnin lennolla tässä taannoin. Ostan kyllä heti kun näen tuollaiset, tuohon malliin näyttää mahtuvan hieman reilumpi hajuhaittasatsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 17:46

Oudot pökät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 19:24

On todella hyvä keksintö..heti ostan jos tulee myyntiin...voi laskea kunnon haisupommit....voi vaikka laulaa kun laukaus tulee..ei kukaan kuule silloin..