Oletteko kuulleet, että tänään on ollut raju myrsky Teneriffalla ?

18.2.2010 15:36 Uutisissa kerrotaan juuri että koko Teneriffa on ilman sähköä !!?? Kaikki saaret myrskyn kourissa.

18.2.2010 22:15 Puoli miljoonaa kotia Teneriffalla (pohjoisessa) yhä ilman sähköä.
Lähde: keskustelu.suomi24.fi/node/8859694

Lisätty: 19.02.2010 - 13:53

Kanarian myrskyistä: www.hs.fi/haku/?kaikkiSanat=Teneriffa
Seuraavaksi iskee ehkä mantereelle ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 14:08

kovin huonosti on tuo myrsky ylittänyt uutiskynnyksen

Iltasanomienkin juttu näyttäisi olevan suora lähes käännös yhdestä nettiuutisesta
www.earthtimes.org/articles/...erife.html

tällä hetkellä paikalliset säätiedot kertovat ihan normaaleista keleistä

- saas nähdä mitä serkkulikka kertoo ensi viikolla palatessaan sieltä -

Kysyjän kommentti

Eipä Suomen uutisissa yleensä kerrota muuta kuin meidän poliitikkojen sanomisia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 00:13

Aika myräkkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 04:25

En ole kuullut mitään, mutta luin juuri kun vinkkasit;
www.iltasanomat.fi/uutiset/u...lk_is_ul_1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 09:01

En ole kuullut mutta sillä suunnallahan on tämän tästä ollut kovia myrskyjä ja sateita.

Lisätty: 19.02.2010 - 10:19

Enemmän koskettaa kotinurkkien myrsky, lunta sataa, tuulee aikalailla ja uloskin pitäisi jossain vaiheessa mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 12:56

Kas kun jäi koko uutinen pimentoon mutta kiitos vinkistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 14:17

^^ei pahalla mutta entä jos se myrsky onkin niin kova että hän ei palaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 14:18

Olen kuullut, ja justiin lähdössä. Toivon vain että ilmat suosivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2010 - 14:21

En ole kuullut. Ainakin Euroopan säätiedot kertoivat ihan muuta.