Näinkin voi olla ? Olikohan tämä joku Napsulainen ?

Kanariansaaret, Puerto de la Cruz: Matkalla kuultua.
Opas kertoi että vanhin suomalainen ylhäällä Teidellä käynyt on 92v mies. Hän oli todennut näin. "Nyt on hienoa kun voin vapaasti matkustella sillä sain nuorimman poikanikin vanhainkotiin"
Lähde: Repe www.paikkaauringossa.fi/kayt...ukset/5000

Avainsanat: teide ikäkysymys vanhuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 04:29

Täsmensin linkkiäsi, ettei kaikkia jorinoita tarvitse lukea;
www.paikkaauringossa.fi/kert...mukset/821

Kysyjän kommentti

Kiitoksia, tein tuon linkin huolimattomasti - kiireessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 23:20

Tuskin napsulainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 23:33

Ei taida Napsuista noin iäkästä löytyä. Mutta hyvähän se, että papalla kuntoa riittää vielä matkusteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 08:53

Tuo henkilö ei ole varmaan ollut koskaan lähelläkään tietokoneita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 11:23

kunhan pappa rauhoittuu ja jättää vuorikiipeilyn, saattaa hyvinkin tulla napsulaiseksi

_______

älä sinä ahmat epäile tuollaisia ja rupea ikärasistiksi,

itse olen vapaaehtoistyönä ohjaillut yhtä tietsikakerhoa jossa keski-ikä on reilusti yli 80, nestotri taitaa olla päälle 90

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.02.2010 - 15:58

Oi olisipa itsekin, jos elää noin iäkkääksi, vielä noin pirteässä kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 20:34

Ei taida noin iäkästä napsusta löytyä..Kuka mahtaa olla iältään vanhin Napsulainen.minä ainakin vanhimmasta päästä..