Kuka on mielestäsi karismaattinen?Perustele.

Omasta mielestäni on tuossa Kartsassa(Kari Tapio) iän tuomaa karismaa ja laulaa upeammin kuin koskaan ennen!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 15:54

No nyt olen kysyjän kanssa samaa mieltä, että Kari Tapiosta löytyy sitä karismaa. Charmantti on kerrassaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 15:46

Olisko se karisma voimakkaan "auran loistetta", tarvinnooko tuo laulujakaan.

Lisätty: 18.02.2010 - 18:52

Rekkamiehessä rautaa takana;
yle.fi/elavaarkisto/?s=s&...amp;a=4706
hirvi elä tule tielle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 17:06

Kyllä on karismaattinen..kuuluu minun suosekkeihin Kari Tapio...olen monet kerran nähnyt livenä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 18:04

Kari-Tapio on minunkin suosikki. Karismassa löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:21

Onhan Kari Tapiossa karismaa. Mutta niin on mielestäni myös TV-toimittaja Jyrki Richtissä. Tyylikkäästi harmaantunut,älykäs ja terävä kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:56

Voisihan se karismaattinen henkilö olla jokin muukin kuin julkimo. Olen tavannut montakin ei-julkkishenkilöä, joilla on aivan mahtava karisma. Täällä ei puhuta tietenkään muista kuin julkimoista, mutta.... Voisin siis ehdottaa itseäni tai kysyjää.. No, vieraskoreena ehdotan kysyjää! Perustelut: sinulla on aika mutkaton tyyli sanoa sanottavasi ja tunnut tuntevan julkimoja, joita ehkä jotkut haluaisivat tuntea. En nyt puhu itsestäni. No need. Olet siis pontiaalisesti the first one.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 19:50

Ilmajoen Musiikkijuhlilla on monet kerrat ollut myös esiintymässä
tenori Pentti Hietanen ,
hänellä mielestäni on sitä jotain,
jos laulajista puhutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 22:04

Sellainen kaveri joka ei viestittele täällä aina humalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 08:59

Jos ajatellaan pelkästään kevyen viihteen henkilöitä, on totta että Kari Tapio on karismaattinen, on aina ollut.
Arja Saijonmaa on toinen, ehkä vielä enemmän karismaa omaava eikä tarvitse mitään röyhelöitä rekvisiitakseen. Saijonmaan esiintymisiä olen muutaman kerran seurannut ja tulee hiljaisuus kun hän tulee esiin, se on karisman merkki. Kari Tapiota en ole livenä koskaan nähnyt esiintymistilanteessa, ainoastaan kadulla kävelemässä ja silloinki erottuu kyllä joukosta.