Oletko koskaan jättänyt viina(i)pulloa juomatta kun olisi ollut tilaisuus? Eli tilaisuus tyhjentää se pullo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 15:09

niitä juomattomia pulloja on tuossa yksi kaapillinen,
eikä tilaisuuksista ole puutetta,
mutta kaikkea ei tarvitse juoda vain sen takia että on ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 15:00

Useasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:13

Jo vain,mitäs ihmeellistä siinä on?Kaikkea ei tosiaan tarvitse tyhjentää kurkusta alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:16

Juomatonta tuliaispulloa on kaappi pullollaan, mistä joisi jos maistuisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 15:16

Olen useastikin. Mikä pakko ne on tyhjentää tilaisuuden tullen? Eihän niin tee kuin alkkikset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:24

Onhan noita täysiä ja vajaita.Parikymppisenä tosin luulin,että yön vanha wiina on juomakelvotonta ja pidin kyllä huolen,ettei sitä"yönvanhaa"ollut mutta vanhemmiten tiedän sen vaan paranevan.Eipä riitä sormet ja varpaatkaan laskemaan niitä kavereita ja tuttuja jotka ovat "alakerran viinikellariin"joutuneet lähtemään juomisensa kanssa....Asia on vakava vaikka siitä hurttia huumoria tuleekin heitettyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:27

ilmaisiakin viinoja / viinejä on jäänyt juomatta,
saati omia ostamia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:30

Olenhan, en muista miten pullo meille oli joutunut.Oli jotain votkaa, minälikka kaadoin sen viemäristä alas.Näin pullo turvallisesti meni tyhjäksi eikä joutunut kenenkään suuhun.En varmasti ole ainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:38

Kyllä vain....eipä tuu juotua muutenkaan paljoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:47

Monesti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 16:30

Monta kertaa. Jos ei maistu niin aina jää juomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 17:16

Aina jätän juomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 17:30

Useinkin. Ei se viina juomalla lopu, luulen ma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:18

Kyllä! Meilläkin kaapissa korkattuja korkkaamattomia alkoholipulloja useita kappaleita ja hyvin näyttävät siellä säilyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:24

Kyllä näyttää hyvin säilyvän täydet pullot..jos tulee vieraita voi vaikka korkata pullon..ja ottaa napsut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 19:39

Juomattomia pulloja on kaapit väärällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 21:30

Olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 22:17

Nautin kyllä viinistä, sillon millon se sopii ruokaan tai seuraan, viinast en niin pidäkään, joten kyl voin jättää juomatta, vaik ois tilaisuus tyhjentää viina/viinipullo, ennemminkin olen tuon oluen ystävä ja siitäkin vain sen Olvin, josta myös olen, vaik ois tilaisuus ollunna, jättäny juomatta/tyhjentämättä pullon, jos siltä tuntunu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 02:43

Aina jää juomatta. Viinista en pidä ja viina on alkkisten juomaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 12:36

Erittäin usein. Monessa firmassa on ollut mahdollisuus juoda joka viikko vaikka parikin lekaa firman piikkiin, mutta en ole siihen koskaan sortunut. Joskus on ollut vaikeaa kun asiakkaat ovat halunneet tarjota hienoja juomia ja eivät aina ole ymmärtäneet sitä että kaikki eivät halua vetää kännejä keskellä viikkoa.
Kotoa ei viinaa löydy, pari Valamon Luostarin viinipulloa odottaa parempia juojia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 00:25

Muutaman kerran on jääny juomatta. Jotenki huvittavaa, et leimataan joksikin alkkikseksi jos juo viinaa... NO HUH HUH!