Puutarhuri-Napsut,joko on selailussa siemenluettelot? Myönnän,pientä suunnittelun siementä olemassa,jo...

Avainsanat: onko siemenluettelo jo koirankorvilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 15:46

Siemenet ja istukassipulit jo tilattu Hyötykasviyhdistykselta Helsingistä, nyt vain odottelen posti-Jounin tuovan paketin jonain kauniina päivänä.
Kylmävaraston hyllyllä odottavat jo kovasti kevättä syksyllä luonnosta poimimani väinönputken siemenet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 14:28

Minä en tänä vuonna mitään siemeniä laita, viime kesän tuolla pihalla rehkisin ja kasvejani siirtelin ja uusia perennoja laitoin, ja satoja sipulikukkia pitäisi nyt keväällä tulla, katson mihin jotain perennoja mahtuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:50

Tilaus on jo tullutkin :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 16:09

Siemenet olen tilannut muutama päivä sitten. Karakallapapua odottelen Hollannista. Siemenet ovat siellä edullisempia ja ystävättäreni lähettää niitä minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 17:53

Selasin pari viikkoa sitten nettikauppojen siemenluetteloja. Mielenkiintoisia, mutta en kyllä mitään aio kasvatella. Taidan olla tuherpeukalo enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:35

Selannut olen mutta mitään en ole tilannut enkä tilaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 19:22

Minulla on omasta takaa siemeniä..mitä olen viimesyksynä ottanut talteen...Orvokin, samettikukan ,putuunian ja kesäkurpitsan siemeniä..ne on helppo otta syksyllä ja kuivattaa..Lähtee yhtä hyvin kasvamaan,kun kaupan simenet.
Kehäkukan siemeniä myös minulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 22:19

Kun sais ees niitä siemeniä tänne omaan vakoon niin vois olla iloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 02:40

En viitsi tilata ennen kuin on varmuutta, että missä asumme kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 05:03

Karakallapavun (Vigna Caracalla) siemeniä myynnissä 3 €/kpl=postimaksu 77 c.