Käytätkö raidallisia housuja? minä en tykkää raidallisista housuista itse.

Avainsanat: raidalliset housut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 11:45

-70 luvulla Seutulan lentokenttää rakentamassa käytettiin ja oli ihan punaraitainen takkikin....

Lähteet:
"autolla kanarian saarille"Irwinin kanssa...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 10:27

Vain joka toista raitaa käytän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 10:42

En käytä, ei ole minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 10:55

En käytä päällä,mutta aluskalsareiden ei ole niin väliä,jos ovat miellyttävää matskua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 11:43

En käytä, en käytä housuja lainkaan, siis päällysvaatteena... olen nimittäin naisihminen ja housut ovat miesten vaatetus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 12:49

olen mies ja käytän huosuja,
kaikki vaan näyttävät olevan yksivärisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 13:36

Ei ole ollut koskaan raidallisia housuja, mutta voisin niitäkin käyttää jos muuten sopisivat asuun. Nauratti tuo Ahmatin vastaus. Mahtaako myös hiihtää ja käydä lenkillä hame päällä? Vai eikö naiset harrasta ulkoilua ja urheilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 14:13

Silloin tällöin ullakolla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 16:13

Minulla ei ole mitään raidallisia vaatteita sillä en pidä niistä. Siis raidoista. Housuja käytän koska pelkät hameet tai mekot ovat vanhanaikaista..pukeutumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:42

En omista nykyisin raidallisia housuja, joskus parikymppisenä minulla oli musta-valkoraidalliset housut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 19:37

Tulee vangin vaattet mieleen raitasista..En tykää raidallisista huosuista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 21:43

Ihan raidattomilla mennään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 22:02

On minulla joskus ollut raidalliset, mutta erittäin hillityt sellaiset.