pidätkö mielelläsi karvahattua?vai onko se jokin muu hattu tai ei mitään päässä.

Avainsanat: mitä pidät päässäsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 10:26

en käytä pipoa, lakkia, huivia tai hattua,
ei ole päässä muutakuin tukka ja järki ja nekin ovat vielä pysyneet pitämättä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 10:16

Minulla on karvahattuja ja turkkeja, kovalla pakkasella mielelläni niitä pidän, ovat lämpimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 10:20

En käytä karvahattuja, pipo päässä mennään talvisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 11:06

Hui, en käytä hattua, en pipoa...korvaläpät tai huppu mieluiten, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 11:48

En käytä minkäänlaista päähinettä. Joskus aikoinaan ostin minkkipannan mutta olen käyttänyt sitä tosi harvoin. Minkkiturkki ja turkispäähine ei mielestäni edes sovi yhteen. Tänä talvena olen käyttänyt korvalappuja, toiset turkista ja toiset jotain kankaannäköistä materiaalia. En ole "hattutäti".
Hiuksia on runsaasti ja ne suojaavat aika hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 12:10

Käytän vain pipoja, useimmat itsekudottuja; paremmalla pakkasella kahta päällekkäin.
Tulin juuri kauppareissulta, tiesin joutuvani menomatkalla odottelemaan tiepuolessa kyytiä
(pakkasta - 31 astetta),joten alle pieni perinteinen pipo ja sitten paksu lierimallinen.
Karvarukkaset ja kahdet toppahousut, jopa tarkeni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 12:13

Pantaa ja korvalappuja,toisinaan löysä kudottu pipa(alle mahtuu keräämään hiukset),mutta karvahattua en ole käyttänyt vuosiin,tokkopa hankinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 12:25

kyllä pelkkä hiuspehko riittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 12:56

yksi karvareuhkakin löytyy, tänä talvena sillekkin on löytynyt käyttöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 13:20

Pipolla mennään koko kylmin aika. Karvahattua en ole omistanut sitten nuoruuteni päivien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 14:12

Viimeksi heinäpellolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 16:00

Baretti on päässä kesät talvet.Kesällä se suojaa ja talvella lämmittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:03

Talvella pipo tai panta. Karvahattua ei miulla oo. Kesällä joskus sellanen lierihattu, kun oon veneessä ja mennä pörpötän ja kalastelen. Joskus kalassa myös sellanen ite tekemä pula-ajan hattu. Fleeceä ja urheilukangasta ja takana sellane nyöri ja nipsu, josta voi kiristellä ajatuksiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:45

Takinhuppu tai korvaläpät. Hiihtäessä pipo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 19:49

Karvahattua en omista..mutta minkkipanta on mitä olen käyttänyt..Minkki-nahkatakin kanssa..olen ostanut ne Rodokselta.Tänä talvena ostin hyvänmallisen hatun missä on lippa ja läpät mitkä voi laittaa korville...Lenkillä käytän pipoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 21:48

Lätsällä mennään kesät talvet

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 21:57

Minun päähäni ei sovi sitten minkäänlainen hattu. Kesähelteelläkin olen mieluummin ilman kuin laitan lärän päähäni. Mutta joskun on otettava järki käteen ja hattu toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 00:32

Pipo riittää vaikka karvareuhka onkin narikassa...