Suututko jos sinua sanotaan aasiksi?Tai jollain tavalla haukutaan?

Avainsanat: suututko jos sinua haukutaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 12:33

En suutu,mutta tykkään kyttyrää.Kaikista pahin haukkuma(mun mielestä),mitä voi olla on NUIJA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 10:17

En suutu, sana on vapaa ja minä sitten olen varmasti aasi, on siinäkin eläimessä varmasti jotakin hyvääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 10:29

Ei ole sattunut tuollaista kohdalle vielä ainakaan. Minua ei ole haukuttu varmaan koskaan, diplomaattinen toimintatapa auttaa. Jos takanapäin moititaan, se ei ole totta ja se on yhtä tyhjän kanssa. Olen toiminut pitkät pätkät sovittelijan roolissa eli neuvotteluttaito on kehittynyt ja olen saanut siihen myös koulutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 12:41

Kyllä, ainakin jos se on aiheetonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 13:01

suuttuminen on tappion myöntämistä,
minulta yleensä tulee vähintään yhtä painava vastine

- jos ei ole koskaan haukuttu miksikään, on todella syytä huoleen -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 13:19

En suutu tuollaisista nimittelyistä, mutta jos perusteettomasti haukutaan muuten, niin siitä suutun ja anteeksiantoa on turha toivoa kyseisen haukkujan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 14:10

En, jos olen puutarhatöissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:08

Minua haukutaan paljon pahemmilla sanoilla päivittäin. Se kasvattaa esimiehen luontoa. Aasi on iisi -haukkuma -sana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 17:59

Ei oo kukaan uskaltanut tulla sanomaan suoraan päin naamaria mitään haukkumisia. Takanapäin saavat rallatella mitä haluavat. Eikös se oo niin, et kenest puhutaan, sitä rakastetaan. Saatan siis olla tosi rakastettu ihminen!!!! Ja muuta sanailua ei kannata kanssani harrastaa...

Meillä töissä yksi mies tuli vessasta ja kehui käyneensä käsittelemässä lihaa. Virnuili ja naureskeli minulle (olin ainut nainen paikalla)... Sanoin ykskantaan, et tais ollakin kuollutta lihaa. Kuulijoita oli useampi, joten vessassa kävijä katsoi parhaimmaksi poistua paikalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:47

Ei ole kukaan aasiksi haukkunut. Suuttuisin jos joku niin tosissaan minulle sanoisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 19:53

Jos on syytä voi haukkua aasiksi..Kyllä niitä pahempiakin haukkumis-sanoja on olemassa.
Antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..niin ei jää mieltä painamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 21:47

En suutU helposti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 21:55

Ei enää haukku pure. Aiemmin otin pahasti itseeni ja loukkaannuin tosi herkästi. Nykyään osaan antaa takaisinkin jo jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 00:34

Riippuu siitä kuka sanoo. Jos joku todella typerä ihminen on sitä mieltä niin saattaa hieman loukata, mutta jos tytär on sitä mieltä niin kai se lähinnä naurattaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 02:39

Se, joka haukkuu, on itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 15:54

En suutu. Sanokoon kukin mitä vaan.Ajattelen, että sanahelinää.Sitähän saisi suuttua päivät päästään.