Aamun iloinen uutinen tuo Suomen ensimmäinen mitali, nuorelle ja lumilautailijalle! Onnea kovasti, mutta mites nää hiihtäjät?

Miksi suksi ei luista, mitä arvelette? Onko vikaa johdossa vai elämmekö nyt niitä välivuosia jolloin ei vaan luista?

Avainsanat: sukuvika kun suksi ei luista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 12:36

Katselin yöllä hetken lähetystä,tais olla eka kierros ja paippi oli tosi hurjan näköinen.Hieno suoritus ja onnea pyttyyn!Hyvä kysymys,ukkojen hiihdosta,odotetaan ja pelätään pahinta.Kiekkohommeli luisti hienosta!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 10:32

Japp vihdoinkin! Mahtava juttu suomelle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 13:05

Peetulle onnea mitalista. Hiihdosta on parempi olla odottamatta mitään, niin jospa sitten jotakin alkaisi tapahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:43

Mietaakin eilen huomenta suomessa luotti lökäpöksyihin!
Kyllä maailmalla on paljon askeettista harjoittelijaa ja sieltä se kunto löytyy.
Ei lunta eikä "kaikenmaailman coasheja" tarvita tuloksen tekoon ainakaan hiihdossa.
Rullat on keksitty jo ajat sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 19:59

Oli kyllä todella hieno suoritus..hyvä Suomi...ensimmäinen mitalli..
Saa nähdä miten hiitäjien käy..vähän huonolta näyttää..ainakin naisten kohdalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 00:42

Onnea vaan - vaikka kyseessä onkin marginaalilaji jota harrastetaan tosissaan Suomen lisäksi vain parissa maassa. Hiihdossa on 125 osallistujaa ja jos suomalainen on viides, niin sijoitus on heikko, puoli piippua laskee alas 25 ihmistä ja niistä 4 on suomalaista ja yksi pääsee toiseksi niin se on kova juttu... Arvot ja kunnioitus on pikkasen hukassa suomalaisilla... Kyseinen laji ei edes olisi olympialaisissa ellei se olisi amerikkalaisten listoilla.