Seurasitteko Maidicin hiihtoa sprintissä?Sitkeys palkittiin pronssilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 08:04

sitkeyttä kyllä,

mutta mutta onkohan tuo turraksi puudutettuna ja kipulääkittynä rehkiminen sittenkään ihan kohdallaan?

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä terveydellä "leikkimisestä". Ei ole kuulunut,miten Petra voi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 07:11

Tuli katsotuksi. Kyllä hän mitalinsa ansaitsi. Meillä töissä mummukat kyselivät taas eilen, että mikä se rinttihiihto on? Ei sellaista rintattu ennen vanhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 08:53

Olipa katseltavaa. Kyllä likka ei antanuperiksi ja sai mitallin.Ei voi olla terveellistä. Sanoivathan siinä kun Maidicin maalissa meni tajuttomaksi ,ihan veteläksi että se puudutus käy sydämmen päälle kun paljon annetaan.Kyllä joka kerta kun se hiihti huomasi sen ilmeestä ,hengitys satutti elimiä Kiireesti lähtivät viemään sairaalaan..Ei voinutkaan olla tuollaisen ulosajon jälkeen kaikki ihan ok.Ihmeelisiä tilanteita, noin suurissa kilpailuissa ,tuossakin olisi ollut paikallaan suojaaita.Paljon on vielä parannettavaa turvallisuuden saamiseksin .Alussakin jo tapahtui kovia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 11:56

Olipa tuokin yksi teatteri näytös ja hyvinhän se päättyikin!
Eipä tainnu olla kuin muutama mustelma pyllyssä ja taas mentiin kovaa!

Lisätty: 18.02.2010 - 11:58

Muuten eilen olien päivä, että kaatujia oli monta ja toinen toistaan hurjempia syöksylaskussa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 13:09

Seurasin hänen hiihtonsa. Jotenkin tuli mieleeni, että yrittää kerätä jotain irtopisteitä tuolla vaivaisena hiihtämisellään. Sai ainakin median heräämään. Mutta kisajärjestäjille paljon miinuksia, että mäen reunustaa ei ollut suojattu verkolla. Oli se melkoinen rysäys kun sinne jontkaan hävisi koko hiihtäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 14:57

En jaksanut seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 20:04

Kyllä näin oli aika hurjan näköistä..Miksi ei noin vaarillasta paikaa suojata esteillä..onneksi ei käynnyt pahemmin.