Onko tavaroita kotona hukassa,,että et muista minne olet laittanut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 22:08

ei hukassa ole,
tallella kaikki,
löytyy sitten aikanaan (jos ei ihan heti)

Kysyjän kommentti

Näin on..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 23:28

Aina sitä jotain hukkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 00:01

Jatkuvasti,mutta luotan aina siihen,että löytyvät ennemmin tai myöhemmin,koska ovat näiden seinien sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 06:49

Joskus vähän aikaa hukassa nykyisin, mutta aina on löytynyt. Pitkän työputken jälkeen esim. eilen, kun päivä päättyi olin töissä hukannut yhdet kumisaappaat, käsineet ja autoni. Kaikki löytyivät kyllä. Ajoin kauppaan ostamaan hienoa sokeria. Raahasin kassillisen ostoksia autoon, ajoin kotiin ja huomasin etten sitä sokeria ollut muistanut ostaa. Joten ihanaa, kun tänään on vihdoinkin vapaapäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 08:55

Ei hukassa vaan niinkuin mummoni sanoi HUKKATALLESSA vain.
Olen kerran ostanut joulupostimerkit uudelleen kun en mistään löytänyt kotoa. Ajattelin että olin heittänyt roskiin. Löytyivät sitten tammikuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 09:47

autonavaimet milloin mistäkin löytyvät.
totaalisesti hukassa ei vielä ole ollut mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 09:59

Joskus lukulasit vaihtaa paikkaa sukelaan tässä perheessä vaikka ei kyllä hukassa ole olleet. Niitä kuljettaa mukaanaa joka paikkaan sit jättää ne sinne ja siltä ne löytyvät mihin ne jätän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 12:30

Toki mie muistan, mihin mitäkin laitoin!
Tavaroilla vain on ihmeellinen kyky mennä itsestään piiloon!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 12:54

Ei kovin usein, kun olen niin järjestelmällinen. Kaikille on oma paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 21:40

Kyllä niitä katoaa mutta ei hätiä mitiä. Napsuun kyssäri ja teidän avustuksella kyllä löytyy, jos ei ihan suoranaisesti vastauksen avulla, niin ainakin niistä syntyy ahaa oivalluksia ja bingo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 22:03

Taskussa ne on vaikka ei löydy coittia mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 00:47

Jatkuvasti, mutta pieni apuri niitä lähinnä kuskaa, yleensä kylläkin omaan laatikkoonsa...