Puerto de la Gruzin lämpötila tänään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 21:22

Laajennettu ennuste
Päivitetty: 12:00 PM WET on helmikuu 17, 2010

Keskiviikkoyö
Mahdollisesti ukkosmyrskyä. Täysin pilvistä. Alin: 18 °C . Tuuli Länsi 50 km/h . Chance of precipitation 40% (water equivalent of 10.54 mm).

Torstai
Mahdollisesti ukkosmyrskyä. Vähäistä pilvisyyttä. Ylin: 19 °C . Tuuli Länsi 46 km/h . Chance of precipitation 30% (water equivalent of 3.18 mm).

Torstaiyö
Mahdollisesti sadetta. Puolipilvistä. Alin: 17 °C . Tuuli Luode 21 km/h . Chance of precipitation 20% (water equivalent of 0.30 mm).

Perjantai
Vähäistä pilvisyyttä. Ylin: 19 °C . Tuuli Luode 10 km/h .

Perjantaiyö
Vähäistä pilvisyyttä. Alin: 18 °C . Tuuli Etelän ja lounaan välinen 14 km/h .

Lauantai
Puolipilvistä. Ylin: 21 °C . Tuuli Lounas 39 km/h .

Lauantaiyö
Mahdollisesti sadetta. Täysin pilvistä. Alin: 19 °C . Tuuli Lounas 36 km/h . Chance of precipitation 30% (water equivalent of 4.06 mm).

Sunnuntai
Mahdollisesti sadetta. Puolipilvistä. Ylin: 21 °C . Tuuli Lännen ja luoteen välinen 21 km/h . Chance of precipitation 20% (trace amounts).

Sunnuntaiyö
Vähäistä pilvisyyttä. Alin: 19 °C . Tuuli Länsi 14 km/h .

Maanantai
Puolipilvistä. Ylin: 21 °C . Tuuli Länsi 10 km/h .

Maanantaiyö
Vähäistä pilvisyyttä. Alin: 19 °C . Tuuli Länsi 10 km/h .

Tiistai
Täysin pilvistä. Ylin: 21 °C . Tuuli Itä 10 km/h .

Tiistaiyö
Täysin pilvistä. Alin: 19 °C . Tuuli Kaakko 10 km/h .

Tämän hetkinen tilanne Orotavassa: Villa Arriba, La Orotava, S/C TENERIFE (PWS)
Päivitetty: 9 sec ago
Lämpötila: 14 °C
Ilmankosteus: 59%
Kastepiste: 7 °C
Tuuli: 24 km/h from the WSW

Tuulenpuuska: 38 km/h
Ilmanpaine: 1000.2 hPa (nouseva)
Elevation: 439 m

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 21:25

Ensin ukkosta, ukkosmyrskyä, sadetta, sadetta, tuulta ym lämpöä n. 19-20
www.napsu.fi/matkailu/maailm...n-saa/1118
www.accuweather.com/world-in...p;metric=1
uk.weather.yahoo.com/spain/c...uz-770966/
Tenerife / Sur Reina, (etelä)
www.canaries-live.com/UK/5-d...ecast.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 21:29

Loppuviikko 20 asteen tienoilla ja sadetta näyttää olevan..katsoin juuri napsun sivuilta..
Viime vuonna oli Tammikuun lopussa ihan samanlaista..kun olin Puerto de la Gruzissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 10:12

Katsopas jonkun matkanjärjestäjän sivuilta, niillähän yleensä on lämpötilat kohteistaan.