Onko Napsuunkin iskenyt LAMA?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 21:23

YPn pitäisi laittaa jokin kilpailu pystyyn..niin voisi vähän vilkastua..Nyt tietysti nämä Olumpilaiset hiljentävät Napsua..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 21:05

Tuntuu siltä,mutta ei hätiä mitiä,mulla syynä ollut tietsikan johdon pätkiminen näyttöön,nyt se pelaa,mutta en jaksais napsutella,mikä auttaisi...ennenkin on lama Napsua uhannut,mutta YPn pitöisi todella tehdä jotakin eikä tuumata vaan,et tarttis tehrä jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 21:18

lama tai loma tai joku muu niistä tuhannesta muusta hommasta jotka pitäisi saada johonkin vaiheeseen

- kituva ei ole kuollut, eikä kuollut kidu -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 10:03

Joo siltä minusta on tuntunut jo jonkun aikaa et kyllä se taitaa olla iskenyt. Mutta kun on muutakin tekemistä kuin tämä napsuilu ihmisillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 12:07

Kun olisi jokin kilpailu menossa, kyllä tekstiä pukkaisi "hur mycket som helst" mutta parempi on laatu kuin määrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 21:35

Jos saisimme taas jonkun kilpailun tänne, niin sitten kyllä vilkastuisi. Mutta miten on vastausten laita, vastaillaan vain juu tai ei sekä joo jotta pisteet kertyisi. Nyt on ehkä enemmän sanoja ja asiaa vastauksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 23:56

Onhan se ihan hyväkin ettei säätä ja ruokaa kysytä joka päivä jos ei mitään muuta kysyttävää ole.