Onko teillä tänään ollut kylmä? Oletko tarennut lenkille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 21:11

Eilen kävelin lähes Helsingin ympäri,tänään vähempi.Askelia kertyi ja kilsoja samaten.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 20:53

joo sellasen 6 km pyöräily lenkin heitin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 21:05

En tälläviikolla ole lenkillä käynnyt,kun sikapiikistä tuli..niin kova päänsärky ja lunssa..Tänään sain tyttären koiran hoitoon..huomen aamulla ja illalla lenkilla..ja lenkkeily kyllä jatkuu muinakin päivinä..ja vakka saisi suksetkin jalkaan..ja lähtisi hiitolenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 21:10

kymmenen kilsaa joka päivä, tänäänkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 12:45

Kauppaan ja takaisin oli minun ulkoiluni. Hyvin tarkeni eikä ollut kovin kylmäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 20:00

Työmatkan 2 km kävelin aamulla ja illalla. Muuten ei lenkille tullut lähdettyä. pakkasta noin 20 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 21:29

Kylmältä tosiaan tuntui vaikka olin viltti niskassa odottamassa lentoparkissa kun isäntä haki autoamme sieltä hangesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 23:58

Kylmä on ollut viimeisen kuukauden, lukemat Suomesta löydät tuolta;
www.fmi.fi/saa/