Onko tänään tapahtunut mitään hauskaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 21:28

Ei tuntunut oikein hauskalta lähteä sieltä lämpöisestä kotia, mutta kun sitten pääsi Helsinki-Vantaalle niin kyllä sitten tuntui hauskalta kun seisoi kesälipokkaissa siellä pakkasessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 21:09

kävin tänään tarkastuksessa hammaslääkärissä eikä mitään löytynyt

niikuin ei yleensäkään kun päätäni tutkitaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 21:14

Tänään ei mitään mainittavaa,mutta eilen hauska päivä.Kävelin kamalasti ja hoitelin asioita;lopuksi Skattalle ystävän luokse syömään ja mukavan iltapäivän vietimme,pidettiin ns.ompeluseuraa korjaamalla saamaani alpakkavillapuseroa,josta tuli kuin uusi.Tänään kylvetin sen puhtaassa lumihangessa ja tuli valkoiset laamakuvioraidat niin valkoisiksi,että häikäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 22:01

Oli ihan hauska kuulla..kun kävin tänään simälääkärissä..että ei ole mitään silmäsairauksia...Vaan tulee paljon vahvuuta lisää momiteho laseihin..niin taas maailma kirkastuu..kun oli kaikki jo niin sumeeta hämärää.
Ilo oli taas saada tyttären koira hoitoon.kun on niin suloinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 10:20

Eilen ei tapahtunut mitään varsinaisesti hauskaa... jouduimme vain ihmettelemään erään naisen aivoituksia... tyyliin kuinka voi tulla mieleen... (työympäristössä tietysti). Jotenkin ei tiennyt itkeäkö vai nauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 12:43

Minulla on hauskaa jo silloin kun kävelen kauppaan ja takaisin. Ei se kummoisia vaadi, kun aurinko paistaa ja on hyvä ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 00:00

Tyttären kanssa kun on ja elää niin ei elämästä hauskuus puutu. Turha luulla ja kuvitella ettei 2-vuotias osaa ja muista mitään...