Uskaltaako kukaan vastata, mihin täältä on vakiporukka häipynyt? Tulkaa takaisin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 22:29

Taidan kuulua siihen vakiporukkaan..ja olen yrittänyt olla mukana..Ida on ainakin ollut reisussa..pitäisi huommenna kotiutua..sitte varmaan taas tulee piristystä Napsuun..muista en tiedä..ei ole kissäitiä näkynyt pitkään aikaan..olikohan jossakin reissussa?..kun on yleensä paljon mukana..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 20:51

Olympialaiset ja kohtuullisen hieno ilma lienevät suuria syitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 03:19

Ehkä hiihtolomakin vaikuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 12:30

Uskaltaisin, mutten halua kertoa toisten menemisiä ja tekemisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 12:45

Ne jotka eivät ole työssä ja ovat urheiluhulluja, katsovat varmaan yöllä olympiakisoja ja nukkuvat päivällä, tämä on arvaus. Kuka lienee se jota kaipaat, tai keitä kaipaat? Hieman epäkohtelias aloitus mielestäni, sorry vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 20:01

En tiedä vakioporukasta mitään.Jos vaikka ovat lomailemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 21:21

Harmi tosiaan että moni kiva on täältä jäänyt joko pois tai huilille. Mistä sen tietäisi mikä kelläkin on syynä. Liisukka mainitsikin minun poissaolostani, mutta piristävästä vaikutuksestani en tiedä sanoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 00:08

Mikä on vakioporukkaa? Sellainen mikä vastaa joka kysymykseen vaikka ei olisi mitään sanottavaa, vai sellainen joka vastaa harkitusti... Samat kaverit ja toverit täällä on koko ajan, joku voi tosin käydä joskus jääkaapilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 14:40

... ja jollakin voi olla pidempikin jääkaapilla käynti.
Onhan sitä muutakin puuhastelua ja joskun vain tuntuu siltä, että on hyvä pitää hieman lomaa napsusta(kin).