Mikä on "tittelisi" Napsussa?

Kiinnostaisi tietää ihan vaan huvikseen.

Avainsanat: titteli napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 09:36

Mestari jo jonkun aikaa

jos sinua nuo tittelit kiinnostaa, niin nehän on jokaisen profiilissa näkyvissä, siitä vaan kurkkimaan

ps. onnittelut vaan sinulle, olet näköjään saavuttanut professorin rajan äskettäin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 09:29

Edistynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 15:59

Näyn olevan amatööri, edelleen :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 17:20

Olen varmaankin kanssa amatööri, mutta kohta noin parinsadan pisteen jälkeen siirryn seuraavalle tasolle. Voi katsoa mun profiilista tietojani jos kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 20:17

Mielestäni noviisi, amatööri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 22:00

Sija 4 -edistynyt. Aina kun olen napsussa, avaan kaikki kysymykset välilehtiin, ja vastaan niihin, ja pistän sitten ruksista. Vastausmaratonin jälkeen katson aina millä sijalla olen, on aina kiva huomata kun on hypännyt asteen eteenpäin.
Tällä hetkellä 1535 pistettä, tähän vastattuani onkin sitten 1540 pistettä ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2008 - 12:07

näky olevan aloittelija

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2008 - 22:35

amatöörihän mie.

Lähteet:
oma profiili

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2008 - 19:23

Pohjasakkaa, eli se alin titteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 08:21

aloittelija (ja aiheesta), onkos täällä käynnissä joku tittelikisa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 20:58

Viimeinkin, monien raskaiden viikkojen jälkeen olen saavuttanut tason "Edistynyt"! :D