Mites napsulaisten fiilikset tänään?

Pakkanen paukkuu Pohjois-Savossa, mutta sisällä on niin ihanan lämmintä. 7 työpäivää takana, joten kivat fiilikset, kun aamulla saan nukkua pitkään...herään kuitenkin viideltä...mutta ei tarvitse lähteä tuonne kylmään. Vilmakaan ei halua ulos vaan käyttää tyylikkäästi sisävessaa. Suotakoon se sille.

Avainsanat: mitä kuuluu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 20:25

Pakkasta on täälläkin. Työpäivän jälkeen kävin kävelylenkillä, tein makaroonilaatikon ja paistoin kauraleipää :) Nyt kelpaa lähteä levähtämään!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 19:04

Ihan hyvä fiilis ollut tänään..kun pääsin eroon siitä sikapiikin aiheuttamasta pääsärystä.
Kävin aamusta tekemässä yhden avustus-homman..tein suikalepaistia,ku tulin kotia.
Sitten pitikin lähtä silmälääkäriin..Onneksi ei mitään simäsairautta..mutta monitehot tulevat huomattavasi vahvemmat,mitä nykyiset..Se on hyvä,että ei tarvi aina häärätä suurennuslasin kanssa..kun on pienempää kirjoitusta..Kehykset lösin todella mistä tykkäsin..oli tosi ammattitaitoinen optikko..joka sanoi suoraan..mielipiteen miten sopii..yhdet oli yli muiden..eilen vasta olivat tulleet liikeeseen..voi kun nyt olen onnessani..kun alkaa hyvin näkemään..kylllä maailma kirkastuu silmissäni...reilun viikon päästä..kun saan uudet lasit..

Lisätty: 17.02.2010 - 20:10

Ja tietysti vielä ilo olla Napsussa..kuuluu päivän fiilikseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 19:05

Hyvät on fiilikset, on tänään minulle laitettu permanentti ja hiukset ovat nyt hienot. Ilma on ollut mukava täällä, vain -6 pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 19:28

Oikein hyvät kiitos. Työpäivä ja pakolliset kotihommat takana. Loppuilta mukavaa oleilua kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 19:34

Samoin kävin minä silmälääkärissä ja ei pitäisi olla mitään erityisen poikkeavaa.Uudet karmit ja ikkunat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2010 - 20:02

Fiilikset on hyvät. Pakolliset kuviot päivällä tehty. Yhdistetty ulkoilu ja kauppareissu myös. Nyt sitten kisojen seuraamista tuonne pitkälle aamuyölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 20:06

Menettelee,sain tietsikan johdon kuntoon ja nyt näytössä signaalia piisaa,sekä pääsen napsuttelemaan muutakin kuin Napsua.Hyvää ruokaa masu täynnä ja tekis mieli ottaa ettoset(mutta klo jo yli8).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 20:49

hyvät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 21:16

Pakkanen senkun kirii, ei oikein fiiliksiä ollut tänään mihinkään suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 00:17

Pakkasesta viis kun kotona ollaan ja kytätään kisoja sekä Suomen jatkuvaa nöyryytystä.