Katsoitteko eilen telvisiosta kun oli ennustettu et Maailman loppu tulisi vuonna 2012? Se aika oli näin laitettu 21.12 - 2012.

Minä en kyllä oikein tähän usko.

Avainsanat: eilinen telvisio ohjelma missä kerrottiin maailman lopusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 17:49

Katsoin kyllä ja tuli aika ahdistava olo (ois pitäny jättää katsomatta, herkkä ihminen kun olen)
Sehän perustui Nostradamuksen ja muinaisten Mayojen ennustuksiin......

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.Olen samaa mieltä kanssasi tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 10:49

kyllä kannattaa uskoa, myydä kaikki omaisuutensa nyt jo pois, että jää aikaa tuhlata rahat ennekuin se h-hetki koittaa.

maailmaloppua on ennustettu jo niin monet kerrat.
en ole katsonut ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 10:54

Johan tuon Inka-kalenterien tulkintaan perustuvan ennustuksen virheelliseksi todisti joku saksalainen tutkijaryhmä, siirsivät määräpäivää jonkun sata vuotta eteenpäin ...

monesti tämä kysymys on vaivannut ennenkin, mm.

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/5079

ps. en katsonut ohjelmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 11:50

En katsonut ohjelmaa..enkä usko maailmanlopun vielä tulevan..jos sitten tulee..pääsemme kaikki sitten samalle tasolle...ei enään mitää murheita..eikä tarvi ajatella..miten jäkikasvu pärjää elämässä..
Nyt pitää ottaa ilo irti elämästä..kun vielä voi...ja jaksaa..pitää hauskaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2010 - 12:11

Useaan otteeseen sen on pitänyt jo tulla. Ei sitä kaikkeen höpöön pidä uskoa. Kyseistä ohjelmaa en ole nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 13:11

katsoin kyseisen ohjelman ja oli kyllä todella huonosti tehty ohjelma,,asia sisältöä oli noin 5 minuuten verran..ohjelma varmaan suunnattu amerikkalaisille nehän uskoo kaiken p,.,.,kan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 14:34

...joo, aloimme elää, kuin viimeistä päivää...noo ei vaineskaan. Jos maailmanloppu tulee kahden vuoden päästä niin se tulee tai sitten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 17:44

Uskoo ken tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 20:45

Kaikkia kans

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 21:17

Hui kauhistus, ei tullut onneksi katsottua. En taija uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 20:17

Mitä sitä suremaan.Tulee sitten kun sen aika on. Oma elämänohjeeni on itselleni, elän jokaisen päivän ikäänkuin se olisi ainut.Tarkoitan tällä kaikkea hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 21:07

En ollut katsomassa, mutta se on tullut jo niin monta kertaa ettei niihin enää usko. Saadaanhan tuolla sopivasti sointuvalla päivämäärällä taas Herran pelkoa herkkiin ihmisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 17:20

Katoin.En usko koko juttuun.