Kyproksen Protaras

Onko ketään joka olisi lomaillut Kyproksella Protaraksessa?. Olemme lähdössä elokuussa sinne ja hyviä vinkkejä aktiviteetteihin otetaan vastaan :) Muutenkin paikasta saa kertoa kaikkea mitä tiedetään, kyseessä kun on täysin vieras paikka minulle.. Millaisia nähtävyyksiä lähettyvillä on vai onko ollenkaan??

Avainsanat: kypros protaras nähtävyydet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 10:49

Olen käynyt siellä kerran , lapsenlapsia oli mukana myös. Tyttäreni joka sukellusta harrastaa , kävi joka päivä sukeltelemassa, kyllä siellä itse pitää ne aktiviteetit löytää. Ei siinä lähellä oikein mitään nähtävyyksiä ollut, parasta olisi jos vuokraa auton ja ajelee pitkin Kyprosta. Hintataso on Suomen luokkaa ja jopa kalliimpikin joissakin asioissa. Ihmiset ovat todella ystävällisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 10:39

Kyproksen matkasta senverran, että en kyllä Protarassa pistäytynyt, mutta mainosten mukaan rauhallinen ja viihtyisä pikkukylä Agia Napan naapurissa.
Kyproksella vuokrasimme auton, ajoimme ristiin rastiin Kreikanpuoleista saarta, vuoristossakin.
Poikkesimme ajellessa johonkin pikkukylään öitsemään.

tuollapa enemmän faktaa paikasta:
www.protarascyprus.com/
www.finnmatkat.fi/lomakohde/.../protaras/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 16:58

Olimme Larnakassa ja autoilimme myös Protaraksessa. Pieni, rauhallinen kylä jossa hyvä uimaranta.