Montako mitalia suomalaisilla on koossa?

www.hs.fi/karlsson/

Avainsanat: vancouver 2010

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 00:19

Tällä hetkellä tasan 1.
Joku oli tosin sitä mieltä että se yksi oli Suomella jo kolme päivää sitten.

Kysyjän kommentti

ei ole viikoon tilanne muuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 09:25

Siinähän se:0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 09:54

Kyllä se paistaa risukasaankin vielä!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 11:52

Taitaa jäädä ilman mitalleja..ei yhtään vielä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2010 - 12:09

Ei niitä miltään liukuhihnalta tule. Onpahan ilo sitten kaksinkertainen jos joku vahingossa onnistuu saamaan edes yhden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 16:58

Zero points.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 18:11

En lukenut linkkiäsi, mutta tällä hetkellä ei oo prenikkoja vielä.

Jokaisesta maasta tulee kuiteskin maansa parhaat ja uskon silti, että Suomi pärjää aivan hienosti, in any case..... Meidän pieni kansa pärjää siinä missä muutkin. Onhan se osoitettu muissakin taistoissa. Tsempataan omia edustajiamme!!! Peukut pystyyn ja positiivista ajattelua!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 18:55

aamullakin Juha Mieto vielä ennusti telkkarissa että yli 10 niitä tulee...
mutta vielähän niitä ei ole yhtään.