Eläinrääkkäystä Jaakko ja maailmanvalloittajissa

Uusimmassa jaksossa Jaakko ja maailmanvalloittajat -sarjaa vierailtiin Kiinassa areena.yle.fi/video/751887 Tiedän toki, että Aasiassa ei pidetä ihmisiäkään järin korkeassa arvossa, joten miksi eläimiä kohdeltaisiin hyvin, mutta se ei selitä sitä, että miksei asiaa kommentoitu mitenkään tai, että miksi se ylipäätään näytettiin katsojille. Mulle tuli tosta todella paha olo.

Jaakko ja hänen vieraansa Jaakko käyvät kyseissä jaksossa ravintolassa, jossa esitellään hummeria roikottamalla sitä TUNTOSARVISTA. Sen lisäksi he valitsevat syötäväkseen naurettavan pienestä akvaariota kuolleen punakalan ja jostain ämpäristä simpukoita.
Tuo alkaa noin yhdentoista minuutin kohdalta.

Ylelle voi laittaa ohjelmasta palautetta tuolta ihan alalaidasta yle.fi/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 20:13

Ikävää ja inhottavaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 17:45

Yäk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 20:44

meitä on monta