Käytkö intialaisissa, kiinalaisissa tai vietnemilaisissa ravintoloissa syömässä? Kelpaako vain suomalainen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 19:35

Kävisisin vietnamilaisessa,mutta meillä Hgissä ei ole,löytyy kaikkia muita etnisiä(melkein)paitsi ei vietnamilaista,joka todella kiinnostais.Itse en piittaa paljon intialaisen tulisuudesta,ennemmin thaikeittiön yhdistelmamausteisuudesta.Nepalilaisia edullisia paikkoja viljalti,mutta kaikissa sama maku,ehkä omassa suussa vikaa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2010 - 21:05

Kyllä aina joskus tulee käytyä..kiinalaisessa ravintolassa syömässä..mutta aika harvoin..kun niihin kyllästyy.

Lisätty: 16.02.2010 - 21:10

Kyllä suomalainen kunnon ruoka ..on parasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 21:07

Asuinkunnassani ei ole mitään noista yllämainitsemisista ravinteleista. Aiemmin tuli käytyä kiinalaisessa. Ja häpeäkseni on tunnustettava, että en ole koskaan käynyt intialaisessa tai vietnamilaisessa ravintelissa syömässä.

Suomalainen ruoka kelpaa ihan hyvin, mutta ei nuo mieltä avartavat kokemukset pahasta olisi, jos olisi vain mahdollisuus käydä moisissa. Ehkäpä pitäisi tehdä tutustumisprojekti ja vertailla maiden antimia! Hyvä vinkki! Tänks!

Mistä itse pidät vai oletko kaikkiruokainen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2010 - 21:34

En käy syömässä ulkona. Kotiruoka on parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 22:37

Suomalainen voittaa aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 05:00

Käyn joko S-ketjun ravintoloissa tai intialaisessa/kiinalaisessa. Sen verran paljon tykätään maustetusta ruoasta, etten jälkimmäiset vaihtoehdot voittaa useimmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 08:45

En käy etnisissä ravintoloissa, pääsyynä on se että täytyy ottaa erikosiruokavalio huomioon enkä luota etnikoihin siinä suhteessa. Käyttävät myös soijaa joka on kiellettyjen listalla.
Kotikaupungissa käymme usein kreikkalaisissa ravintoloissa . En mene ravintolaan halvan perässä vaan laadun ja hyvän palvelun. Siisteys on yksi tärkeä tekijä.

Lisätty: 17.02.2010 - 11:18

Kotikaupungissani on paljon eri maiden ravintoloita eli italialaisia, ranskalaisia, venäläisiä jne. ja niissä tulee kyllä käytyä. Suomalaisia ravintoloita on aika vähän itse asiassa, sillä ravintolat ja niiden ruoka on aika kansainvälistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 11:35

Käyn sekä suomalaisissa että etnisissä ravintoloissa.
Yksi lempipaikoistani on turkkilainen Hydos Rovaniemellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 13:06

en käy suomalaisessa ,en pidä myöskään intialaisesta ruuasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 15:28

Käyn kyllä. Kiinalaisissa ja intialaisissa viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 17:00

Intialaisessa ja kiinalaisessa käyn. Vietnamilaisessa en ole koskaan käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:57

Aasialainenkin kelpaa vallan mainiosti.