Onko sinulla epäilty koskaan syöpää tai muuta vakavaa sairautta? Miten selvisit/ jaksoit testituloksia odottaessasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 10:25

onpas tuotakin joutunut tän pitkän elämän aikana kokemaan , nyt on leikkauksella poistettu, hoidettu ja voin sanoa , et oli jokatapaa aika rankkaa ... on kyl vieläkin, pelko uusimisesta ym.. no kontrollissa käyn ja asiat menee niinkuin menee , pitää elää ja nauttia , joka hetkestä , minkä saan vaan elää , ei murehdita menneitä , eikä tulevia , vaan eletään tässä ja nyt .. olenkin aatellut , jot murehtikoot hevoinen sil on isot aivot .. :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2010 - 18:41

Minulta on äänihuulista raaputettu esiasteista syöpää, kyllä siinä muutama yö meni valvoessa ja miettimisessä, enkä halunnut asiasta ennen mitään puhua, ja raaputuksen jälkeen olin 1.5 kk äänettömänä, eikä ollut edes varmaa että ääneni koskaan palautuisi, palautuihan se, tosi matala ääninen olen, ja kontrollissa käyn puolivuosittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 18:59

Elämäni ensimmäissä papa kokeissa 30 vuotiaan..löytyi solumootoksia...kyllähän se vähän säikäytti..Jäädytykellä saatiin pois leviäminen...sitten oli joka puolen vuoden jälkeen kokeissa käytävä.. Pääsin onneksi säikähdykellä..kun ajoissa todettiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 19:16

Viime toukokuussa poistettiin pari kasvainta ja tohtori sanoi, jot pitää ootella tuloksia, kun oli niin epämääräisen olosia... Muutama viikko piti ootella ja se kyllä rassasi hermoo. Uppouduin töihin ja mietin samalla kuinka vietän lopun elämäni, jos sattuu syöpää olemaan.

Tulokset tulivat - negatiivisina. Helpotti tosi hurjasti. Tsemppiä vaan muillekin odottajille!!! Tarpeeksi puuhaa ja muuta ajateltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2010 - 20:27

Kerran olen jännittänyt, kun tuli papa-kokeen ottajalta ilmoitus, että oli varattu aika sairaalan lääkärin tutkimuksiin solumuutosten takia. Ja olihan niitä muutoksia. Hoidot kestivät vuoden. Mutta kun ajoissa huomattiin, ei siitä sen kummempaa ole seurannut myöhemminkään. En asiaa paljoa kerinnyt miettimään, kun kaikki tapahtui niin nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 20:34

Omallekohdalle ei ole näin käynyt mutta lähiomaisenkin koepalatuloksien odottelu oli varsin tuskallista eikä aika meinannut kulua millään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 20:34

umpisuolentulehdus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 22:11

Minulla ei ole ihme kyllä vielä todettu mitään vakavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 10:13

Ei ole todettu. Luojalle kiitos siitä.Toivottavasti tulevaisuudessaakaan ei niin kävis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:56

Ei mitään tuollaista, mutta joka kerta pelkään selviänkö allergiani takia nukutuksesta.