Haluaako Marttina ja Esko julkisuutta sillä et kun on kolmen kuukauden ikäinen vauva heillä niin haluaa nyt heti toisen vauvan?

Lisätty: 16.02.2010 - 10:28

Siis Marttiina Aittolehti ja hänen miehensä Esko Eerikäinen tämä juttu oli heistä. vaikka en suuresti pidä näistä julkkiksista.

Avainsanat: haluavat toisen lapsen vaikka on kolmen kuuauden ikäinen vauva perheellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2010 - 19:40

Sitä ja ainoastaan sitä,julkisuudenkipeyttä ja rahastamista,mutta siitähän lehdet kirjoittavat ja kuvaavat mikä kiinnostaa,mutta keitä?kaduilla on julisteita tatuoidusta bikini-rouvasta viimeisimmillään,taita ajoka kuvasta propsahtaa senttejä tilille,mikäli on ky.henkilö mitä tarkoitat?EVVK,vanhanaikainen sanonta,mutta pitä paikka.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.Joo olet oikeassa että julkisuutta he haluavat tällä ja samalla rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2010 - 10:25

Marttina ja Esko, ketäs he sitten ovatkaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 12:11

en ole ikinä kuullut enkä lukenut näistä ihmisistä,onko tämä joku homopari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 13:48

En tiedä ko. ihmisistä mitään sen tarkempaa eli sielunelämänsä on arvoitus. Martina Aitolehti on ollut jossain iltapäivälehden kannessa, on tainnut käydä "rusketuskaapissa" kun on niin tumma ihonväriltään. Mitä tekevät, en tiedä. Voivat puolestani puuhata just mitä tykkäävät, sama koskee kaikkia ns. turhia julkkiksia. (sääli mahdollisia lapsiaan...).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2010 - 14:07

Saahan niitä lapsia haluta, eri asia saako. Monet ovat tehneet lapsensa ihan peräkkäin. Tiedän jopa tuttujani, joilla on kaksi lasta syntynyt samana vuonna. Ei kai se mitään julkisuushakuisuutta heilläkään välttämättä ole, vaikka ovatkin turhia julkkiksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 14:43

En tiennytkään että Martinan ja Eskon lapsi on jo syntynyt ja he haluavat "heti" toisen. Olempas minä lukenut huonosti juorulehtiä, hyi minua. Se että he haluavat toisen lapsen jo nyt kun ensimmäinen on vasta kolmen kuukauden vanha ei mielestäni kuulu meille muille eikä etenkään sen haluamisen syyt. On tässä maailmassa tärkeämpiä pohdiskelun aiheita. Tehköön siis mitä haluavat, eivät he todellakaan ole ainoita Suomalaisiakaan vanhempia joiden lapset olisivat tulleet maailmaan saman vuoden aikana ,mutta eri kuukausina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 16:15

Ei noi juorulehdet oikein kiinosta. en tiedä kyseisiä henkilöitä. Moni haluaa lapset ihan peräkkäin..niin ovat sitten toisilleen kavereita..kun on pieni ikäero.
Minun nuorin veljeni oli minua 11 kuukautta nuorempi..ja oli 5:des lapsi ja haluttu..ei vahinko..mutta ikäväkyllä on jo poisnukkunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 16:34

Taitaa biologinen kello kertoa, että nyt on aika tehdä lapsia?

" Martina Marie-Anne Aitolehti-Eerikäinen (ent. Kortelampi) (s. 16. heinäkuuta 1982 Helsinki on suomalainen ex-malli ja laulaja. Hän aloitti mallintyöt jo 15-vuotiaana. Aitolehti on voittanut Kalenterityttö 2001 -missikisan ja edustanut Suomea kansainvälisessä Miss Hawaiian Tropic -kilpailussa. Koulutukseltaan Aitolehti on parturi-kampaaja-maskeeraaja. Aitolehti on tehnyt juontoesiintymisiä vuodesta 2002 ja lauluesiintymisiä vuodesta 2004. "

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 20:35

Ehkäpä he ovat huomanneet kuinka ihana se oma vauva on ja siksi tahtovat tälle pian pikkusisaren. Ei kai nyt sentään lasta pelkän julkisuuden takia tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 21:16

ketkä?¿

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 21:39

Voi hyvät hyssykät! Lapset tulevat, kun ovat tullakseen... Kai noilla lööpeillä tienaa sen verran, että pitää jotain jutun juurta keksiä, jos ei muuta kerrottavaa oo... Kaiketi lehdillä ei ole kovinkaan paljon kirjoiteltavaa ja toisaalta pieniin on käynyt myös lukijoiden maailma....

Lapsi - uusi elämä, on tosi hieno juttu, mutta miksi rahastaa kuplalla? Ja ainahan on se lapsiperheen arki, vaikka vanhemmat hengailis jossain illat pitkät ihastelemassa toistensa botoxeja.

Anteeksi, että olen taas näin kyyninen!

Ja en tietenkään vastannut kysymykseesi, kun vuodatin...
Mielestäni tuo on vain sitä julkisuudenhakuisuutta.