Miksi minulle jää Banaanin syönnin jälkeen makea äitelä maku suuhuni?Onko minulla jokin syy siihen?

Avainsanat: banaanin syönnin jäkeen makea äitelä maku suussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2010 - 20:41

Banaani sisältää sokeria ja on maultaan makea joten eipä ihme että noin käy. Sinulla on ehkä tavallista herkempi makuaisti.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle.Joo uskon että se banaani sokeri pitoisuus tekee sen minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2010 - 10:28

Syynä on ihan se että banaani on eritttäin sokeripitoinen hedelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 10:31

banaanihan on makea ( ja jontensakin tahmea), varmaan siksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 11:19

makuhermosi ovat edelleen kunnossa, siinä syy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 12:34

Erittäin herrkä olet vielä maistamaan. Minusta se on hyvä maku mikä banaanista jää suuhun.Tykkään yli kaiken banaanista.Olisihan se epätavallista jos jäisi huono maku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2010 - 14:13

En yhtään ihmettele, että jää vaikka mitä makuja suuhun banaanista. On se niin hirveä hedelmä, etten ole syönyt kuin kaksi kertaa elämässäni ja silloinkin molemmilla kerroilla oksentanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 19:22

Banaanissa on paljon sokeria...minusta banaanista jää ihana maku suuhun..joskus kun tekee mieli makeaa syön banaanin..niin menee makean himo..
Usein on uimahallilla banaani mukana..kun käy ensin kuntosalilla ja sitten joko uimassa tai vesijuoksussa..tulee nälkä kuntoilun jälkeen.... syön banaanin on ihan hyvä olo...ja vettä kyytipojaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 19:22

Sinussa ei liene mitään vikaa,ole huoleti,voit nukkua yösi rauhassa,banaani vaan on yksinkertaisesti makeaa ja maukasta.