Joudutko joka päivä ottamaan lääkeitä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2010 - 21:16

dosettia lataan
paineet alle sataan
joka viikko samaan rataan
nappia naamaan
tottunut oon tähän kaavaan
ei stressi tunnu
vaikken oo mikään junnu
etteikö tää hyvältä .... maistu
- koko elämä!

Kysyjän kommentti

Hauska riimitys..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 23:07

Joka lauantai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 23:29

onneks en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 06:37

Kyllä minun pitää joka päivä ottaa lääkkeitä tuon selkävammani vuoksi, on niin kova hermosärky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 09:27

Kyllä tässä on lääkitys päällä. Verenpaine

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 09:50

joka päivä hamaan loppuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 10:24

Kyllä joka päivä heti aamusta kun on verenpaine lääkitys ollut jo monta vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 11:02

Ei minulla ole minkäänlaista lääkitystä .En ole sairas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2010 - 14:09

Verenpainelääkkeen olen ottanut joka päivä jo kymmeniä vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 14:54

Ainoastaan verenpainelääkettä ja sitäkin todella pienen anoksen. Muuten en lääkkeitä (onneksi) joudu syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 19:56

Kyllä vaan. Aamulla 5, päivällä 1 ja illalla pari kappaletta.Hyvä näin. Jos ei olisi lääkkeitä, niin ei olisi minua.Jäisi moni mukava kokematta ja näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 20:20

Aamulla verenpaine- ja astma-lääkettä illalla ainoastaan astmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 20:30

Verenpainetabletti joka aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 21:33

Ei oo vielä (onneks) tarvinnunna napsii... vitamiinit C- ja B-vitamiinit yleensä otan aamusin... harmittavaa tuokin kun tuolla yllä olevii vastauksii katteloo, jot tuota korkeeta verenpainetta on useilla, samoin on miehelläin, mut tuumaapi hän, jot kun on no pillerit siihen, niin mitäpä sitä paineita mittailis tai suurempia ajatuksia tuohon syömisiinsä laittais (suola, sokeri, rasva, laku, tms)..... kunhan vaan edes puolittais leivän päälle laitettavan särpimen... tääl tää huolestunut kanssaeläjä vaan huolehtii (lue = vahtii), jot sais tietty pitempään pitää toisen rinnallaan:) Jot, en kuitenkaan tarkota, jot tää ois teitil muilla syynä verenpainelääkkeiden syöntiin, mut vaan ittein huolestuttaa tää kumppanin suhtautuminen vakavaan tautiin... nooh.. suonette anteeks, et (taas) vähän juttu luisti sivuraitelleen mulla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 15:27

Jos on hirveän hyvä/paha pujo & koivuvuosi niin silloin joutuu ottamaan kuukauden ajan allergialääkettä päivittäin. Muuta lääkettä ei joudu ottamaan ja kipulääkettäkin yritän välttää viimeiseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 21:18

En normaalisti, mutta nyt joudun kun olen sairaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:53

Aamuin illoin ja välillä välilläkin.