Olipa loistava naisten hiihto ruotsalainen voitti ( olen ruotsin kansalainen) ja virolainen oli toinen, eli asun virossa!

Voiko enään paremmin olla???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2010 - 16:42

Lycka till ja õnnesoov !!!

Kysyjän kommentti

Tack och aitäh !!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 21:29

eikös sulta löytyis vielä jotain kytkentää Norjaan, niin olisit saanut kaikki mitalit?

Onnittelut päivän sankareille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 21:30

Oli kyllä ihan mahtava suoritus ruotsalaiselta..niinkuin virolaiseltakin..Suomi ei vaan saanut mitallia..Rata oli kyllä aika rankka hiihtää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 21:35

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 21:53

Joops voi kyllä, kaks ekaa meni oikein, ruottin kansalainen, ja viros asuminen.... mut sit sun pitäis vielä olla/muuttuu naiseks:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2010 - 22:18

Onnea vaan kyseisten maiden voittajille, ja sinullekin. Kyllä meillekin joskus tulee !!!!!!!?????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 02:49

Eikö kultamitalisti ole suomalaiset sukujuuret omaava Pajalan Kalla?
www.vancouver2010.com/olympi...101rY.html

Wiki; fi.wikipedia.org/wiki/Charlotte_Kalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 05:26

luistelussa tulee kohta suomellekin kultaa ,,POUTALA

Lisätty: 16.02.2010 - 06:00

5 DES OLI,taisi miehellä mennä vetelät housuun,aivan kuin lätsäpekka aikoinaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 08:59

Kumma kun vain mitalisijoja arvostetaan, kun kilpailijoita on useita kymmeniä, niin eikö viides sija ole kuitenkin aika hyvä??? Ymmärrän ymmärrän että mitaliahan mennään yleensä hakemaan, mutta SILTI. Urheilija itse saa olla pettynyt jos on mitalia odottanut mutta me katsojat voisimme olla vähän armeliaampia.... kyllä näin on näppylät :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 12:43

Seuraavalla kerralla, Sulkis, mainosta suomalaisuuttasi, niin mekin alamme pärjätä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 15:29

Taitaa olla jo nyt niin että Suomi ei pääse mitallitavoitteeseensa. Tavoite 12 mitallia on toki vielä mahdollinen, mutta kohta niitä pitää alkaa jo tulemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:48

Oispa sitten suomalainen ollut kolmas niin olisit saanut juhlia jokaista mitalia. =)