``BB´´ eli big brother alkaa ke. 27.8.2008 klo. 21.00 aijotteko katsoa/ seurata?

silloin kolme vuotta sitten, kun tuo kyseinen ohjelma alkoi. (olin että minä en ainakaan ala moista hölynpölya katselemaa). en pitänyt lupaustani/ uhitteluani, mikskä sitä nyt nimittäisin.
olen katsonut kaikki 3 bb:tä. mutta en ole 24/7 sitä kumminkaa seurannut.

Lisätty: 13.08.2008 - 21:05

ai kauhia miten jyrkkiä ja kielteisiä vastauksia.
tuli semmoinen (anteeksi että olen olemassa) olo.

kaikilla tietenkin omat mielipiteensä/ kommenttinsa. hyvä niin.

Avainsanat: big brother bb

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 21:51

En ole katsonut sellaisia ohjelmia, ja koko kesänä en oikeastaan ole katsonut miltein yhtään telkkaria (paitsi silloin kun olen kylässä, ja muut katsovat.). Mutta en ole ikinä katsonut, joten en tiedä minkälainen ohjelma se on. Ehkä voisi vilkaista...?

Ihmisiltä tuli suoria vastauksia, hyvä etteivät valehtele! :D Ole onnellinen että olet olemassa, ei kukaan siitä suutu että sinulla on ohjelma josta pidät, vaikka moni muu ei.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2008 - 20:36

Olisi ihan kiva kuulla mitä joku siinä ohjelmassa näkee....?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 20:42

En todellakaan aio katsoa. Enemmin vaikka katson jotain ajankohtaisohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 20:59

En aio, enkaa ole katsonut aikaisempiakaan. En tiedä onko se harjoituksen puutetta vai mitä, mutten ole oikein saanut tuntumaa mihinkään näistä 'tosi tv' jutuista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 21:18

Alkaa liian myöhään, siks en vo/jaksa katella, jos vaik sit näistä kuuluisista tv-uusinnoista ja niiden uusinnoista, josko tulisivat aiemmin kuin klo 21? Sorry harry..

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 13.08.2008 - 21:31

ENPÄ KATSO. SEN VERRAN OLEN KATSONUT, ETTÄ "SAIRASTA" TOUHUA. EI PURE MINUUN!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 00:16

En ole katsonut enkä aio katsoa nytkään. Lähipubissa on yhtä mielenkiintoista menoa. Ja lehdistä löytyy kaikkien pudonneiden tilitykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 08:47

En katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 22:52

Minä en myöskään kuulu niihin, joihin tämä ohjelmaformaatti olisi uponnut. Olen kyllä joskus vilkaissut, mutta jutut ovat olleet niin uskomattoman tyhmiä ja tylsiä, että en ole jäänyt seuraamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 02:09

Surkea sarja.. Aivan surkea sarja.
He katsovat joilla on sosiaalisia puutteita.