Mihin "hävitetään" vanhat teflonpadat tai alumiinikattilat?

Vihdoin ja viimein (iski inspis) raaskiin luopua muutamasta tosi vanhasta padasta ja kattilasta, joita en ole käyttäny vuosiin ja eipä aikaakaan...heh... mut nyt unohtunu, jotta minne keräykseen ne pitäää/voi viedä, tuskinpa vaan tuonne jätekatokseen muun sekajätteen joukkoon pihassa?

Lisätty: 15.02.2010 - 22:05

siis tefloninkin saa laittaa metalliroskii?, jotenkin tuol alitajunnas jokin kello soi, mut se voi (alitajunta/tajunta yleensäkin) hälyttää väärin....:)

Avainsanat: hävittäminen alumiini teflon keräyspiste

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 20:06

Metallinkeräyspisteitä on myös monissa kauppakeskuksissa ja kaupoissa, joita ei löydy alla olevalta listalta. Usein ne tosin on pysäköintihallissa kuten Arabian ja Viikin ym. kauppakeskuksissa
www.lassila-tikanoja.fi/fi/P...dulla.aspx
Kaikki metallit metalliromuun
www.helsinki.fi/jarj/symbioo...talli.html
Helsingin seudun Sortti-asemat:
www.hsy.fi/jatehuolto/palvel...fault.aspx
# Espoo: Sortti-asema, Ämmässuontie 8, Nupurintien varrella.
# Helsinki: Sortti-asema, Kivikonlaita 5, ajo Kehä1:n kautta.
# Helsinki: Sortti-asema, Konala, Betonitie 3, ajo Vihdintieltä, Paperitien kautta.
Lassila&Tikanoja:
www.lassila-tikanoja.fi/fi/k...fault.aspx

Kysyjän kommentti

Tässä vastauksessasi oli myös osoitteita täält Helsingistä, kiitos siitä ja kiitos myös kaikille muille vastaajille, nyt uskallan vihdosta viedä nää tehtävänsä tehneet padat ja pannut sinne minne ne ois kuulunu jo aikaa sitten:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 20:02

Metallinkeräykseen vaan. Joskus on kaupoissa tarjouksia, että kun vie vanhan kattilan ja ostaa samalla uuden, saa pienen hyvityksen hinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 20:12

Kierrätys keskus ois aika hyvä saa vähä hyvitystäki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 21:09

Olen vienyt kauppoihin kun ollut keräys...kun ovat ottaneet vastaan..vanhoja kattiloita ja paistipannuja...Tai sitten metallinkäykseen...jos on käyttökelpoisia,niin kierrätykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 21:54

kun meidän roskisrivistöön tuli 'kodin pienmetallit' pönttö, se oli kaks ensimmäistä kuukautta täynnä patoja, pannuja ja kattiloita ....

samanlaisia varastoja näyttää vähän kaikille kertyvän

varmaan jossain teilläkin läheltä löytyy sellainen metalliroskis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 21:51

Metallikeräys-pönttöön, ainaskin meillä taloyhtiössä. Taas on pari paistinpannua lähtökuopissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 19:45

Onnittelut ja toivottavasti löydät sopivan ja säällisen paikan pannuillesi,ehdottaisin jotain Iittalan tms.myymälää,jossa ottavat kampanjoiden yhteydessä vastaan ja köijaavat kaatikselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:45

Odota kunnes lähimpään Citymarkettiin tulee sellainen päivä jolloin voit viedä sinne.