X
Kysytty: 15.02.2010 - 15:30

Miten opin englantia (apua!!)

Hei!

Olen ollut monilla englanninkursseilla ja englantia on tullut opeteltua 8-vuotiaasta lähtien, mutta en silti ole koskaan sisäistänyt kieltä. Miten te olette oppineet englannin?
Miten tälläinen typerys oppisi kielen helposti? Tahtoisin todella oppia, koska tarvitsisin englantia tulevassa työssäni ja siitä olisi paljon apua....

Mitään niksejä/neuvoja/apuja/keinoja?
=)

Avainsanat: englanti oppiminen typeryys x

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 15:41

tarkoititko tämän kysymyksen vitsiksi,lue oma profiilisi, niin löydät vastauksen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 16:50

Noh en oikeen tiiä.Munkaan äiti ei hyvin käyny koulua niin sekään ei osaa TODELLAKAAN hyvin enkuu!Oon parempin enkus kun äiti tai iskä X D.Nii oon samaa mieltä munkin kanssa :D.Tai sit sulla on vaan nii huono muisti (ei pahalla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 17:29

Kielitaitoa on helppo treenata päivittäin, kun laittaa tekstityksen pois telkkarista, kuuntelee englanninkielisistä lauluista sanoja ja lukee enkun kielisiä kirjoja. Itse tykkään kovasti sisustuslehdistä ja siinä tulee kielitaitoa pidettyä yllä näppärästi, kun ei osta suomenkielisiä lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 19:01

Käy hakemassa kirjastosta eglannin-kielen kuutelukasetti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 20:38

joo tylsii neuvoi paitsise laulu no on seki osta sana kirja juttele ulkomalaitenkaa netis tai pelis pari tuntii päiväs ite pelaan ps houmii kivaa ja helppoo kato leffoi puhu perheen tai ystävien kanssa enlantia opettele leffojen repliikkejä ja lue joka ilta sanoja ja kuuntelu sum 41 hoots youtubeest ota kaikki ilo irti opiskelust eisen tartte olla vaa pöytälamppu ja kynä kuka sellast jaksaa ... tee se nii ku joku urheilija kuuntele musaa hakkaa säkkii juokse rata umpäri ja pidä katse vaa ylhäällä nii onnistut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 10:41

Sinun täytyy opetella jostain englantia kuuntelemalla niitä ääneitä ja miten ne lausutaan sekä kirjoitettaan.Muistiin kirjoittamalla sanoja ja lausumalla niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 19:08

Itse käyn englannin kurssilla ja töissä on kansainvälisiä opiskelijoita joiden kanssa puhun sen vähän mitä osaan, koska ei heidänkään kilelitaitonsa kummoinen ole. Rohkeutta vaan. Amerikkalisten elokuvien aikaan televisio kovalle niin kuulee miten lausutaan. Suosittelen kauniita ja rohkeita. Siinä puhutaan selkeää ja helppoa englantia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 19:27

Minkäs tason englamtia aiot opiskella,Cambridgeä ehkä?Hohhoijaa,nimim.munkin vastaus aika yliveto,peesaan sitä.Good luck!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 21:20

Onko siun pakko opetella Englantia, ajattelin että jos haluat opiskella kieliä, niin kokeile jotain toista kieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:43

Miten olisi saksa tai venäjä vaihtoehtona. Kansainvälisiä kieliä nekin taitaa olla.