onko muut jäänneet koukkuun

Moniko on jäännyt Facebook:kiin koukkuun

Lisätty: 15.02.2010 - 18:53

Itse jäin farmille koukkuun no eihän sitä tiiä kuinka nopeesti siihen sitten kyllästyy aika näyttää

Avainsanat: facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

X
Vastattu: 15.02.2010 - 15:28

En ole, mutta silti on pakko käydä siellä päivittäin. :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 14:08

minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 14:34

En edes kunnolla osaa käyttää sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 14:39

En saa vieroitusoireita vaikken päivittäin siellä kävisikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 14:44

tutustumisen jälkeen en ole edes käynnyt vilkaisemassa, eli ei se koukku minuun tarttunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 15:01

En ole. Tuntematon asia minulle. En ole helposti koukutettavissa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 15:21

Minä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 15:34

en, mikähän lienee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 15:37

En eikä kiinnosta pätkän vertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 15:41

Eipä ole tullut jäätyä fasebookkiin koukkuun, sillä kuulun niihin harvoihin joilla ei ole edes omaa fasebook "tunnusta." Pidän yhteyttä eri ikäisiin ihmisiin sähköpostin sekä skypen kautta Ne ovat riitäneet tähän puuhaan toistaiseksi niin hyvin ettei tarvetta fasebookin jäseneksi ryhtymiselle ole vielä ilmennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 16:50

Ei saanut koukkuun. Tykkään kirjoitella vähän pidemmällä kaavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 16:52

Öö...mikä on Facebook?En tiiä koko hommaa ja en jäis varmaan jumiin jos olisin siel ja oon alaikänen ja mun äiti on siel.Enkä vietä aikaa paljoa koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 17:21

En ole koukussa kun en käytä koko naamakirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2010 - 17:40

Ei koukuttanut se naamakirja. Sanoin itseni irti sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 18:18

Tili tuli avattua, mutta en ole käynyt siellä sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 18:35

Ei ole Facebook meikäläisen juttuja - kirjauduin seuratakseni jälkikasvun hommia siellä ja ihan uppo-oudot tädit alkoivat selostamaan tekemisiään - kuka leipoi pikkuleipiä ja joku meni saunaan (?) ei ole kyllä minun juttuni Napsussa oon niin kauan kun jorinoitani jaksatte...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 18:44

En käytä koko Facebookia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 18:56

Olen kyllä kirjautunut facebookiin..en ole jäänyt koukkuun..
Olen löytänyt hyvän ystävän sieltä..ja joka ilta vaihdamme mielipiteitä..
Ei ole muulla tavalla minun paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 09:53

no huh. sinä päivänä ku mä eksyn sinne - multa saa repia "kiiboordin" ja vempeleet veke ja laittaa komeroon miettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 20:19

Olen Facebookissa ja siellä FARM VILLESSÄ, se vasta koukuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 20:30

e

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 15:49

En ole koukkuun jäänyt yhtään mihinkään, mutta valitettavasti tuollakin sivustolla täytyy joskus käydä sillä kaikki eivät enää tee omia kotisivujaan vaan ilmoittavat asioita tuolla. Tarkoitan siis esimerkiksi festivaaleja ja baarien esiintyjistä kertovia sivustoja, en yksityishenkilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 19:48

Merkillisiä vastauksia,öö ja miksu...en ole koukussa,koska en ole FBssa,vieläkään,vaikka tuntuu,että koko elävätuttupiiri on feissarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 16:53

tarkistan profiilini aina herättyäni.