Onko teillä ystäviä joiden jutut voittaa kaiken ?, meillä on , kaupasta ostettu lohikin kypsyy takapenkillä kun on niin lämmin...

auto näin talviaikaan. Ja polkupyörällä jossa ei edes satulaa ole niin saa Helsingin bussin kiinni jo Salossa ja säästi rahaa paljon jotta saa kehuttua että rahaa ei maailmalla kulu, Laihialainen on syntyjään, olen minä matkoillani kyllä kuullut että muissakin maissa kissan hännät on lyhennetty sen vuoksi että lämpö ei karkaa jos kissan ulos päästää kylmänä aikana.

Avainsanat: huumoria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 12:08

Laihialainen tapasi Vaasassa tuttavansa. Tämä kysyi, millä asialla sitä oltiin.
- Häämatkalla ollahan, vastasi mies.
- No missäs nuorikkos on, tuttava kysyi.
- Hän on käynyt Vaasas jo aikaasemmin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 09:51

Joo kyllä näitä kuulee. kyllä sulla oli toi hyvä Juttu HA HA HAA.MInä kuulin myös tämmöisen et on terävä pää menee monta pipoa talvessa. Minä en kyllä lähtis meidän Maineconin ihanaa mustaa karvahänttä lyhentämään mistään hinnasta.Koska on hyvä pölyhuiska kun istuu pöydällä tai sit patterin päällä lähtee samalla pölyt pattereiden välistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 17:25

Ei kuulu ystäväpiiriini mutta tunnen mieshenkilön, jolla kaikki on aina paljon hienompaa, kalliimpaa, isompaa ja muutenkin parempaa kuin toisilla. Vaimonsa on kuulemma niin hyvä synnyttämäänkin että kätilö oli kovasti kehunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 03:52

Olisi edes ystäväpiirissä tuollaisia, mutta kun oma appiukko on aina kaikessa muita parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:39

Oli ja meni. En kestä sellaisia itsekehuskelijoita.