Nyt veikkaamaan! Montakos mitalia tuolta talviolympialaisista suomalaisurheilijat saavat?

Avainsanat: suomalaisten mitalit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 09:54

Kyllä taitaa olla lukumäärä yhden käden sormissa!
Katsotaan sanoi tohtori!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.02.2010 - 22:33

Jos kolme tulee, niin hyvä on. Asiantuntijat ovat veikkailleet jopa 12 mitalia, mutta minä en siihen usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 22:39

Just tuli yksi hopea mutta kyllä ne kahteen kolmeen jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 00:57

Puoli tusinaa.
Pari kutakin laatua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 09:55

En osaa oikein hyvin arvata koska en seuraa näitä kisoja.Luulisin et tulis kaksi kultamitalia ja yksi hopea ja kolme pronssia. Olis hyvä jos näin kävis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 17:12

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 17:56

Veikkaan että tulee 6 mitallia..väriä en osaa veikata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 18:03

Sanoisin, et seittemän mitalia tulee (lasketaankos muuten joukkuemäestä, jos saa mitalin, sillain, et tuleekin neljä mitalia joka jäbälle, vaiko vai yksi mitali..hmmm... nimimerkil asiasta epätietonen? Jos näin ois, nii sitten tuleepi 10 mitalii:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 15:56

1+3+4=8
Ei sentään kahtatoista, mutta jotain kuitenkin...

(Voisko tersti kertoa kuka sen hopean oikein sai? On mennyt itselläni ihan ohi koko juttu... Käsittääkseni Suomella ei ole vielä ainoatakaan mitalia.)