Jos naapuri herää kolmen alkaa ja pitää metelii ja menee nukkuu ja sit sä et saa unta mitä teet ?¿

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 22:20

Makoilen sängyssä peiton alla ja odottelen, että uni tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.02.2010 - 22:29

Odottelen, en tee mitään. Ei pienet metelit häiritse. Jos jatkuvaa, niin naapurin kanssa neuvotteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 22:43

Stereot täysille niin naapurikin saa nauttia musiikista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 22:52

Aamulla klo 7.00 alan naputtelemaan jotain "puutöitä".
Hiljaisuus on meillä klo 23.00 - 07.00.

Lisätty: 15.02.2010 - 00:29

Ei sentään, kyllä puhuminen on aina paras vaihtoehto ja eiköhän siihen joudu ennemmin tai myöhemmin. Jotkut (joilla on hiljaiset naapurit) ei vaan ymmärrä miten ikävästi äänet kuuluu naapuriin.
Mieli olisi kyllä usein tehnyt toteuttaa tuo. Sillä asia on minulle ajankohtainen, kun alapuolella asuu epämääräinen joukko tummaihoisia, jotka aina välillä innostuu kuuntelemaan afromusiikkia ja heidän keskustelunsa on öisinkin (klo 02-05) sellaista huutamista, että kuullostaa tappelemiselta.
Ole siinä sitten kansainvälinen ja ymmärtäväinen ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 01:23

Jos jatkuu toisenakin yönä, niin valitan respaan.
Kotona ei pääse tuollaista tapahtumaan, ellei joku ala ryönittämään kadulla. Joskus herään kovaäänisen prätkän ohi ajaessa. Ellen nukahda heti, niin käyʇän ajan hyödyksi ja luen kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 08:26

Minä asun pienellä ja lyhyellä kadulla vain 7 omakotitaloa , meidän 1 ja pojallani 1 , ja 1 talo kesäisin möykkäsi aamuyöhön asti, ja poikani 35 v ja poikansa 12 v, ovat moottoripyöräilijöitä , poikani klo 8.00 avasi urut 1200 kuutioisen moottorin urkuttamaan em. talon eteen , on minun taloa vastapäätä, ja tämän 12 vuotiaan 50 kuutioisen kilpapyörän KTM sen jälkeen puoleksi tunniksi urku täysillä, taisi äänenvaimennin olla hakusessa, ei ole sen jälkeen mitään mökää kuulunut talosta, eikä edes tervehditä enää.

Lisätty: 15.02.2010 - 08:28

Ei ole enää myöskään univaikeuksiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 14:11

soitan poliisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 20:30

Koputa seinään..jos vaikka ymmärtäisivät lopettaa metelöinnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 19:59

Kestän,kärsin ja unhoitan,mutta muuna aikana hakkaan harjan varrella kattoon takuuvarmasti,jos kekkerit jatkuu useammin otan puhutteluun.Poliisia en ihan heti kutsu,paitsi jos jonkun henkeä meinataan viedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:30

Minulla ei ole noita ongelmia, ellei sitten lasketa tuota naapurisängyssä makaavaa metelijöitsijää.
Jos asut kerrostalossa niin kokeile ensin korvatulppia. Hän rikkoo sääntöjä, niin sinulla on oikeus käydä sanomassa siitä hänelle. Jollei tokene niin ota yhteyttä isännöitsijään.