Voisiko joku joka on käynyt Portugalissa tai asunut siellä,kertoa että onko siellä lokakuussa minkälainen lämpötila? Missä lämpimintä?

Lokakuun lämpötilat Portugalissa. Portugalin etelä-osissa.

Lisätty: 14.02.2010 - 20:35

kertoa?

Avainsanat: portugali lämpötila loka-marraskuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 21:09

muutamia kertoja sielläkin on käyty, kerran muistaakseni syys/lokakuun taitteessa

ei se etlelä Porugalin sää nyt ihan niin ruusuinen ole kuin ylläolevista voisi päätellä, mutta kyllä lokakuun keskilämpötila lähentelee pariakymmentä astetta ja hyvällä tuurilla muutama hellepäiväkin osuu kohdalle

lokakuussa yleensä sateen riski jo kasvaa, pahimmat sadekuukaudet ovat marras, joulu ja tammikuu

alla vähän lisää tietoa asiasta

www.napsu.fi/matkailu/maailm...n-saa/1719

Kysyjän kommentti

Kiitos oikein paljon tiedoista, innolla odotan matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.02.2010 - 20:37

Ympäri vuoden kahdenkymmenen paikkeilla. Poikkeuksiakin tietysti on, mutta eihän niistä etukäteen voi tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:38

Olen käynyt vain maalis-huhtikuussa ja toukokuussa ja molemmilla kerroilla lämpötila reilusti yli kahdenkymmenen. Samoissa lukemissa lienee lokakuussakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:44

Kyllä varmaan on yli 20 astetta...kannattaa mennä,kyllä lämmintä on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 22:10

Olin kaks vuotta sitte lokakuussa portugalis oli iha lämmintä20-28astetta vikoina päivinä tuli vaa vettä mut ei se paljoo haitannu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 08:52

www.holiday-weather.com/alga...s/october/
eteläpäässä kyllä lämmintä riittää.
helmikuussa viimevuonna olin Farossa ja Lissabonissa, sattui hyvä aika, oli lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 13:35

Algarvessa on lämmintä verrattuna siihen mitä meillä on samaan aikaan. Tämä on siis koettua, eli mitään "varmaan on".... yli 20 astetta kuitenkin.