Kuinka vietit ystävänpäivää ja laskiais-sunnuntaita?

Itselläni "ystäviä"tupa täysi ja nyt on olo,ettei pilsneriä enää ikinä....

Lisätty: 14.02.2010 - 20:29

Meni osastoon talous...mutta sopii se siinä mielessä jotta taloutni hieman notkahti alaspäin juhliessa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 20:37

Aamulla hyvin ystävällisissä merkeissä oman rakkaan lähellä. Päivällä nautimme äitini keittämää hernekeittoa ja itseleivottuja laiskiaispullia. Ihana keväinen sää kruunasi muutenkin mukavan päivän.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.02.2010 - 20:34

Kotona telkkua töllötellen, ja edelleen sitä samaa tehden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:40

sängyssä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:46

Halin ystävääni ja teimme koiralenkin aurinkoisessa pakkassäässä,illalla käväsin pikku perheen luona syömässä Burgundin pataa ja tutustumassa taloon ja sen ihmeisiin,lähinnä viihde-elektroniikkaan ja saunan käynnistykseen yms,koska menen pian asustelemaan koiran kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:48

Tästä päivästä tuli työpäivä yllättäen..mutta meni ihan mukavati..sai todella hyvän mielen..kun juppautti liikunta-kyvytöntä 4 tuntia..ja kahvit keitin ennen kun läksin kotia...ja kahvin kanssa nautimme laskiaispullat...

Lisätty: 14.02.2010 - 20:53

Lähetin aamusta muutaman sähköisen ystävänpäivä kortin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:58

Työpäivä oli ja tavallinen niin kuin mikä tahansa päivä. Textareita ja sähköpostia sain paljon. Lämmitti mieltäni kovasti. Pienen lenkin tein iltapäivällä, pakkasta oli -9 ja aurinko paistoi. Päätin erään asian jota olen pohdiskellut pitkään. Ryhdyn myös tekoihin sillä elämä saattaa mennä ohitse tyhjää odottaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 21:32

Mieheni keitti kahvit kuudeksi ja miut herätteli.Hei Mer..tule kahville. Tottakai ja nopeeta.Hän meni takaisin nukkumaan vielä kun minä hain 5.l rauta patani ja laitoin hellalle ,rupesi rokka porisemaan . Keitän sitä 4.h ennenkuin on herkkua.Tein pullataikinan ,laskiasipullia ja täytteet pulliin.
Me syötiin kaksin tossa klo 11. Kuunneltiin radiosta hyvää vanhaa musiikkia.
Mentiin sängylle ja otettiin kunnon tirsat ,olo oli ihana.Sit laskias kaffeet ja pullia maistamaan.
Ulkonakin oli käytävä kävelemässä.Raitis ilma tärkeää.Telkaa ja tätä koti tunnelmaa. se jatkuu lämmittämisellä uuneja . Kisoja seuraamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 10:00

Tasapainoinen ystävän/ laskiaissunnuntai!
Lenkki kaupungilla ja ulkona samalla syömässä, iltamenikin olympialaisten merkeissä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 10:02

Kyllä ystävänpäivää vietettiin ihan oman perheen kanssa.Mutta viestejä kyllä tuli varmaan puhelin täyteen.Kyllä ne täytyy poistaa sieltä kun taas kerkeän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 11:50

Dataamalla ja nukkumalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 12:13

leivon pullaa, kahvitin anoppia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:26

Käänsin kylkeä auringossa ja laitoin neljä ystävänpäiväviestiä.