Mihin minun kysymykset oikein häviää, kun ei löydy mistään, vaikka hetki sitten laitoin? Onko kategorialla merkitystä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2008 - 19:18

kategoria pitää aina laittaa.
tähdellä merkityt kohdat pitää aina laittaa et homma toimii.
sulla on kysymyksessässi kategoria, että kyllä sen kysymyksen olisi pitänyt tulla.
olet varmaan jotenkin muuten (hosunut). koita vaan kysyä uudelleen, kyllä se varmasti onnistuu.

Lisätty: 13.08.2008 - 19:22

nyt huomasin missä vika..

olet kysynyt omassa profiilissasi ja olet viestitellyt itsellesi.
mene etusivulle ja kohtaan kysy.
siellä kysymykset tulee etusivulle.

Lähteet:
oma pähkäily

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2008 - 19:19

Oletko ensin kirjautunut Napsuun? , jonka jälkeen voit vasta lähettää kysymyksen/vastauksen.
Napsuahan voi selailla ilman kirjautumista, mutta ei ko. toimintoja voi tehdä ilman kirjautumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 08:48

Lue aiemmat vastaukset.Lisäksi kysymyksesi voivat olla sellaisia,että ne eivät sovi Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 21:02

Tuolla ylhäällä on se sininen palkki, jossa lukee etusivu, vastaukset, matkailu, viihde, uutiset, sää, haku, käyttäjät ja oma napsu. klikkaa sieltä jossa lukee vastaukset, ja sitten sinulle avautuu kysy, vastaa, löydä, avainsanat ja äänestä. Klikkaa siitä kysy- kohdasta, ja pääset lomakkeelle. Täytä kaikki kohdat. Sen näköjään osasitkin jo tehdä, joten jatka niin.