Onko sellaiselle "rasismille" nimeä joka kohdistuu omanlaisiin henkilöihin tai asioihin?

Jos suomalainen sanoo, että "suomlaiset on idiootteja ja Suomen maa on surkea", tai kun mustaihminen sanoo, että "neekerit pitäs kaikki tappaa."
(ESIMERKIT EIVÄT OLE OMIA KANTOJANI VAAN NIMENSÄ MUKAAN ESIMERKKEJÄ)

Avainsanat: rasismi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 19:49

heikko itsetunto

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 20:10

Joo on nimi: Pöllöpää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2010 - 20:33

Omiensa pettäjiksi minä heitä nimittäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:41

Tertsi,toi oli minust tosi tyhmä juttu,jos saan sanoa NUIJA.

Kissanainen on aika lähellä sitä,mitä mulle tulee mieleen,oman pesän likaajat tms.Passittaisin ky.tyypit Siperiaan ja kysyisin sitten,mites nyt suu pannaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:41

luuserius

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 21:35

ehkä ehkä ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 02:48

Heikkoa itsetuntoa tai alemmuudentuntoa mä veikkaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 12:17

ehkäpä tuolla henkilöllä on jotain "itseään" vastaan. sitä millainen todellisuudessa on. emmä tiiä - kiukuspäissään sitä varmaan tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo. ( itsekin )
on henkilöitä joilla ei ole mikään hyvin - kirjaimellisesti. kauheeta ku energia menee tollaseen.
ainahan kaikki valittaa jostaan - suhtellisuutta pitäis olla enemmän. mua vituttaa ku tää talvi ei lopu ollenkaan - silti en haluis olla haitilla auringon porotuksessa / sateessa ilman suojaa. näin se elämä heittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 13:41

Liikaa yleistystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 15:56

suoraan sanoen en ymmärrä kysymystäsi,esimerkkiesi suhteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 19:36

Lähinnä sanonta; Käynti optikolla ja vilkaisu peiliin riittää.
Vai oisko nämä niitä oman pesän likaajia???? hmmmm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 20:33

Aika vaikea ymmärtää kysymystäsi..mitä pahaa nimitystä sillä haet..