Aiotko valvoa olympialaisten takia ?

Lisätty: 14.02.2010 - 17:19

Ja mitä lajeja seuraat jos seuraat ?

Avainsanat: olymppialaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 20:42

En aio. Lehdestä luen aamulla suurimmat ureheiluotsikot.

Kysyjän kommentti

En miekää, töihin täytyy aamulla singota. Enkä muutenkaan kisojen takia valvo.
Ainut mitä seuraan on jääkiekko ja mäkihyppy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 17:50

En todellakaan minkään urheilun vuoksi aio valvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 17:54

täällä alkaa yhdistetty kello 1 yöllä sen katson kokonaan ja sitten nukkumaan eli kisa alkaa 2 tunnin päästä.herää sitten kun herää

Lisätty: 14.02.2010 - 17:57

tietysti suomen lätkämatsit pitää myös katsoa

Lisätty: 15.02.2010 - 00:19

yhdistetty oli tänään pettymys mutta ei luovuta kyllä mitalli tulee siitä vielä,tunnin päästä jo aurinko nousee,pienet tirsat ja sitten kumpareet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 17:59

En tietenkään valvo niiden takia.Enpä juuri seuraa niitä muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2010 - 17:59

Olen jo valvonut ja valvon jatkossakin. Katson kaikkea mitä vaan näytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 19:07

valvon kyllä olympialaistenkin aikaan, mutta syyt ovat ihan muut kuin kisojen seuraaminen (tulee siinä välissä varmaan jotain katsottuakin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 19:21

Pitäähän niitä seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 19:22

N

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 19:22

En valvo öitä kisojen takia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 19:29

Jos mitään estettä ei tule, niin katson jääkiekkoa, mäkihyppyä, yhdistettyä, hiihtoa, taitoluistelua ja alppihiihtoa. Nuo nyt tulivat äkkiseltään mieleen, mutta kaikki lajit, joissa suomalaisia ylipäätään on, kiinnostavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 19:59

Haluttais kyl valvoo, mut kun voimat ei riittäis, kun aamusella viiden aikaan pitää työaamuina herätä, jot pitää ottaa järki päähän... nyt ainakin aion kattoo yhdistetytn mäen (edes)... alkaa just... haluan/haluaisin seurata ite mäkihyppyy, yhdistettyy, pujottelujutskat, hiihdot ja jääkiekot.......;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:18

Heräilin justiinsa ja taitan kyllä ensi yön valvoa mutta en niinkään urheilun vuoksi....:(.Taitaapi tulla liskojen yö....No,onneksi ystävän päivä vain kerran vuodessa vaikka joka päivä sen pitäisi olla!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:29

en tiedä vielä , tuskin, kun toi nukkuminenkin on kivaa ja terveelistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 10:01

Kyllä katson kaikki mikä on kiinnostavaa, mutta kaikki pulkkailut ja sellaiset kumpareet ei vie mun yö uniani!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 12:17

EN TOD!!