Mitä teet kun et jaksa enää jauhaa purukumia eikä roskakoria ole lähelläkään ?

Avainsanat: purukumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:25

Syön vain ja ainoastaan lentokoneen nousussa ja laskussa purkkaa. Olen kerran nähnyt itseni livenä jauhamassa purkkaa, ja silloin tuli väkisinkin mieleeni lehmä märehtimässä.

Kysyjän kommentti

=)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 17:49

Minulla on yleensä taskussa paperinenäliinoja, sellaiseen sen laitan tai jos lompakkoni on mukana ja siellä on aina joku kauppakuitti johon sen purkan laitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2010 - 17:58

Silloin kun vielä jauhoin tuota kyseistä ällötystä, niin paperinenäliinoja aina löytyi tarvittaessa laukusta tai taskusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 18:02

Purukumin jauhaminen ei oo mun juttu olenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 19:25

Jos oon sisällä nielen jos pihalla niin maahan se joutuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 19:25

En minäkään syö purukumia.niin ei ongelmia..minne laittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:02

Eipä yleensä mene täälläkään putukumi kaupaksi mutta jos tuommosessa pinteessä olen niin reilusti nielaisen sen kitusiini tahi piilotan nenäliinan mutkaan ja sit roskikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:44

Taskussa tai laukussa on yleensä käytetty nenäliina ja kaupan kassakuitti, johon purkan kääräisen roskista odottamaan. Joskus on kyllä käynyt niinkin, että on ollut ihan pakko nielaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:49

En ainakaan lähimmän kahvilapöydän kannen alle,aina löytyy joku paperipalanen,johon tollo sopii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 21:50

nielen sitte vasta syljen yrjön kera :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 23:15

Puhallan sen puuhun...Asfaltilla ne on tosi ikäviä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 02:48

Mä käytän nykyään Dentsejä. Ei tartte miettiä moista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 11:41

Pidän suussa niin kauan, että roskis löytyy. Ellei sitten satu olemaan taskussa/laukussa nenäliinaa tai jotain paperinpalaa, johon sen voisi laittaa.