Kun vaihdan kuvani NAPSUSSA, mistä tiedän sen onnistuneen? Astuuko muutos heti voimaan ja näenkö sen heti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 21:11

Kun pistin oman kuvani, luulin aluksi että se ei vaihtunut, ja ajattelin että allright, ei sitten. on tämäkin ihan hyvä. Myöhemmin kuitenkin huomasin, että kuva oli vaihtunut. Joskushan voi käydäkkin niin, että kuva ei ole mittojen mukainen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2008 - 19:30

ei se mulla ainakaan heti vaihtunut.
kyllä se sieltä tulee, vähän vain viiveellä.

Lähteet:
mulla oli sama kuvaongelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 19:41

Jos on epävarma, jostain asiasta Napsussa kannattaa kysyä/katsoa kohdasta (alin rivi):
Tietoja Napsusta/Palaute tai Ilmoita virheestä -sivulla.
Sieltä olen saanut paljon apua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 20:26

Se tuli mulle ainaskin viestillä millon se odottaa hyväksymistä/hyväksytty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 08:49

Mulla vaihtuu heti,koska kuvani ovat kansiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2008 - 12:12

joo olen vaihtanut monta kertaa,vaan ei ole vaihtunut nyt huomasin että ne olivat liian isoja