Apuaa, akuutti kysymys, miten saisin Heinzin lasipullosta tuon chilisoosin ulos?

Pullo on ollut jo jonkin aikaa alassuin, oon takonu kämmenet verille pullon pohjaa, on eilen ostettu ja siis vielä täysi, mut sisus ei tunnu liikahtavankaan, ja muuten ois kaikki ruuantekoon tarvittavat elmentit valmiina, mut tuo chilimömmö... perskutarallaa...auttakee:)
P.s. ja korkin oon avannu:D

Lisätty: 23.02.2010 - 17:28

Taas mulle kövi näin... meni umpeen parhaaks valitsemisaika, kun piti niiiiin harkita, äänestä sit nyt, vaik ei mun ääneni yksin riitäkään, liisukkaa, valperi hyvänä kakkosena, mutta mikroon laitto vähän epäilytti tuos valperin jutus, (halus varmaan eroon musta, hih)... eli toimi just niin tään HP-jutska, et vähän aikaa pidin lämpimän juoksevan veden alla... niin joha alko tököttiä tuleen pullosta:) Kiitos vuan avusta, oli tarpeen...

Avainsanat: tyhjennyskikka heinz cihilikastike lasipullo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 16:33

pieni (hyvin pieni) lämmitys voisi auttaa , kuuman veden alla tai vaikkapa mikrossa jos rohkeutesi riittää

pls. älä räjäytä sitä seinille, hitommoinen siivoaminen, sattuneesta syystä tiedän senkin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 15:10

Kouki sieltä jollain välineellä, eli kaivele vähän niin kyllä se alkaa ulos sieltä tulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 15:37

pane pullo poikki ja ota lusikalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 19:26

Lämmitä kuumalla vedellä..mikroa en suosittele..jos vaikka rikkoo pullon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:52

Mä en tiedä onko se lasi-tai muovipullossa,mutta näköjäs tappi edessä.Riko se jollain,jos sisään mahtuu pitkävartinen lusikka,sillä tai vaik veitsellä.Hyvää ruokahalua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 23:20

Heh.Ilmoitit sen olevan lasipullossa ja joku ehdotti sen katkaisemista....Taitaa olla hätäisiä lukijoita...;OKuumaa vettä olisin hanasta minäkin ehdottanut pullon päälle niin notkistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 10:04

Kuinkas olisi sisälle laittaa tilkka vettä ja sitten ravistaa voimakkaasti , jonka jälkeen luulisin siirapin tulevan pihalle!