Mitä tekisi kun menojalka vipattaa ja kello on 0.4aamulla?

Laulanko vai soitanko...?Vai oonko ehkä hiljaa ja laulan hiljaa mielessäin...?

Avainsanat: eletään nyt kun se on joskus ihan kivaakin...;o

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 20:58

Sido se menojalka sängynjalkaan kiinni ja vedä roudarinteippiä suun eteen jos meinaa kovin kovaäänisesti laulattaa. Eipä tarvii sitten seuraavana päivänä katua.

Kysyjän kommentti

Joo,näinhän se on...tulee joskus noita "hienoja"ideoita nuppin mutta onneksi nykyään aika harvoin...;O

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 05:06

Eikö mitä,ota mittari alle ja lähimpään salakapakkaan ja laula siellä.Ötyä tai huomenta,kui vai?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 07:18

Älä vielä nuin aikaisin soita,sanoita ja sävellä se vähän hiljaisempaa .Laula hiljaa miellessäsi sekin jotakin.Minä hyräilen. Saatampa joskus lähteä pihallekkin .Ihmettelen luontoa ja maailman kaikkeutta. Tähtitaivas on kaunista katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 12:03

joo kiusaa naapurii nii ei tartte olla yksin hereillä

:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 12:14

No eikö ole mitään paikkaa avoinna mihin voi mennä jalkoja vipattamaan???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2010 - 12:41

Suuntaa ne jalkasi sänkyä kohden. Taitaisi olla paras suunta tuohon aikaan yöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 03:58

Anna palaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 10:47

Jos kotona olet ja sulla on naapureita, olet ehdottomasti hiljaa! Menot, ne viralliset, ovat ohi klo 4 aamulla.
Yöllä on tarkoitus nukkua jotta jaksaa päivällä ja elämässä on oikea rytmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:15

Seuraavaa kertaa silmällä pitäen tee kuten laihialaisisäntä opetti poikaansa: mene sänkyyn ja jätä toinen jalka peiton ulkopuolelle. Kun sille tulee kylmä, niin vedä se sitten peiton alle. Siinä sitä huvia kerrakseen.