Onko tiesi ollut repaleinen vai eheä?

Avainsanat: rämä mutta oma...;o

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 05:06

Niinkus orpopojan tie...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 07:28

Elämä kaikkine epätoivon tuskineen ja tappioineen syyllisyyden tuntoineen on kaunista ja jännittävää, huvittavaa, kekseliästä,herttaista. Täynnä hellyyttä ja rakkautta, välillä runoutta ja suurta seikkailua, välillä juhlallista välillä riemullistakin. Mitä tahansa sen päätyttyä seuraakaan( jos mitään)-tätä elämää
emme saa takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 12:16

On menty ylös ja vauhdilla alas sellaistahan tää elämä onkin, mutta kaikki johtuu itsestäsi ja kuinka kaikki teet ja syöt sekä ajattelet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2010 - 12:40

Kaikenlaista koukeroa on mahtunut matkalle, mutta repaleita ei pahemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 14:19

Tapahtumarikasta on meikäläisen elämä ollu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 19:38

Ehjä on ollut elämäntaival..vaikka välillä ollut ylämäki ja alamäki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:59

Välillä mennyt ihan eheästi mutta onhan tuota repaleistakin vaihetta ollut ihan omaksi tarpeeksi. Nyt onneksi näyttää olevan se eheä vaihe päällä, toivottavasti pysyykin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 02:42

Just pari päivää sitten totesin avolle, että me ansaittaisiin vähän onneakin välillä. Tällä viittasin lähinnä siihen, että hän saisi työpaikan, jossa hän kävi äskettäin haastattelussa.

Tänään (no vuorokausi vaihtui jo) oli ystävänpäivä, jonka mä sain viettää mun kaikkein tärkeimpien ihmisten, eli avon ja mun isoäitini, kanssa. Eilen vietettiin meidän vanhemman koiran, eli minun ensimmäisen koirani, 9-vuotispäivää. Kuka tahansa normaali ihminen olisi iloinen, kun hänen "lapsellaan" on syntymäpäivä, mutta mä jouduin kyyneleet silmissä toivottamaan synttärisankarille onnea. Jokainen vuosi lisää tarkoittaa yhtä vuotta pois loppupäästä.

Avomies ja Rolle-koira ovat parasta, mitä mulle on sattunut. He saavat minut itkemään ilosta. Joskus harmittelemaan sitä, etten ole osannut arvostaa sitä, mitä minulla on.

Mulla on yöt aikaa miettiä asioita ja kyllähän mä mietinkin. Mä olen surrut monet kerrat menehtynyttä äitiäni ja miettinyt vähintään yhtä monesti, että mitä mä olisin voinut tehdä toisin. Sanotaan, että vuoden päästä suru helpottaa ja hyvät muistot tulevat. Suru on helpottanut, en minä enää jatkuvasti itke, mutta hyvät muistot vaikuttaisi olevan vielä jossain piilossa. Tunnen olevani todella yksin tämän asian kanssa, sillä isoveljeni ovat molemmat minua 10 vuotta tai enemmän vanhempia. Heillä on ihan erilaiset muistot lapsuudesta ja äidistä kuin minulla. Heillä ei näy olevan aikaa muistella äitä mun kanssani, vaikka olen siitä toiveeni useasti esittänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 12:18

molempia on talsittu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:13

Riekaleita on riittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 20:04

On ollut repaleista räsymattoa koko elämä.Värikäs, voisi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:24

eheä on ollut ennen , mutta nut erottuani repalainen, mietin vaan silloin tällöin koska se aurinkokin minulle paistaisi.