Ikäihmisille kysymys: vieläkö uskallat mennä pulkkamäkeen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 22:38

en nyt arvaa ketä katsot ikäihmiseksi,
mutta vetreä kuuskutonen ainakin on siellä toukkien kanssa möyrinyt jo useamman kerran tänäkin talvena

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 18:27

Toki uskallan ja tarkotus mennäkkin pikkuihmisten kanssa taas huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 19:22

Ja varmasti, jos tulisi tilaisuus! Sitä odotellessa lasken vesikelkalla mäkeä alas noin kerran viikossa. Ylösmennessä kelkassa on hyötykuormaa eli vien täysiä mustia jätesäkkejä kunnan keräyspisteeseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 20:06

Kyllä pulkkamäkeen uskallan mennä..olen ollut tänätalvena kerran..ja hauskaa oli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 20:14

tää oliki ikäihmisille sori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 21:10

En muista olisinko koskaan ollut. Tuo ohjaskelkka kiinnostaisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 22:01

Kyllähän sitä pulkkamäkeen vielä menee.Mutta täytyy olla varovaisempi ei ole paikat enää niin kimmoisat .Siinä tulee aika kovia tömäyksiä kun on muhkuraista .Pulkkahan menee kovaa jos on hyvä mäki.Tyyny on hyvä pulkassa se vähän joustaa ,kun istuu pulkkaan.Äkkiä siinä sattuu tonne häntäluuhun.Ennen ei ollut mitään tuollaista ongelmaa.Sitä suksillakin iltahämyssä , puittenväliin aika mäestä suksilla poikienkanssa hypittiin.Oli kivaa.......Ei osannut pelätä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2010 - 22:46

Ihan hyvin, ja on tarkoitus mennäkin viikon päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 05:10

Jo vain ja luistinradallekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 22:46

No johan nyt toki! Tänä talvena olen ollut vasta kahdesti pulkkamäessä, mutta aion pojan kanssa käydä ainakin muutaman kerran lisää. Suosikkini on ufo eli se pyöreä pulkka, jolla meno on lievästi sanottuna hurjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 10:34

Ainakin kerholaisten mielestä olen super-ikäihminen.
Lapsi on vielä niin pieni että ei pärjää pulkkamäessä yksin joten sen varjolla sinne pääsee hyvin ja saa joskus laskea ihan yksinkin suuren mäen alas. Toi ufo-pulkka (tai mikä lie onkaan) on suorastaan hengenvaarallinen kun sitä ei pysty ohjaamaan millään lailla. Toimii varmaan rinteillä joissa ei ole puita eikä muita väistettäviä juttuja, mutta muuten aivan hirveä mäkilelu. Kokemuksia viimetalvelta ja sellaista ei tänne kyllä hankita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:09

Tämä ikäihminen menisi pää kolmantena jalkana vaikka mihin jos vain terveys sen soisi.