Onko sinulla joriininjuuret vai onko varpaasi kauniisti "laskusuunnassa" ukkovarpaasta lähtien? Aihettaako jalan koko ongelmia?

Lähinnä; onko tarpeeksi pieniä tai suuria kokoja saatavilla ja oikeilla lesteillä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 16:19

varpaani ovat kauniit kuin ruusunnuput..............usein löydän alennusmyynneistä edulliset kengät, koko kun on vähäiset 37
en tarvitse tekokenkiä,
avomieheni taas ei käytä vasenta jalkaansa ollenkaan, tarvitsee personal valmistetut kengät ja vielä molempiin jalkoihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.02.2010 - 17:23

Kauniit on varpaat, eikä mitään ongelmia löytää 39-40 kokoisia kenkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 17:32

ihan standardi piirustusten mukaan ja koko se kaikkein tavallisin (42-43), harvemmin jää alennusmyynteihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 18:32

Ihan söpöt "jarpaat"omistan.Kengän koko 36-37.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 20:20

Sellainen isojalkainen olen 39-40 kengän koko..ihan hyvin saan sopivia kenkiä.kun ei ole joriininjuuria..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 22:51

Kauniisti laskusuunnassa eikä edes vaivaisenluita tai liikavarpaita kiusana. Sirot kolmekasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 10:39

Löytyy kokoja ja oikea lestikin käy oikeastaan kaikista muista paitsi italialaisista kengistä, ne puristaa, hankaa ja hinkkaa joka paikkaa. Varpaissa ei turvotusta esiinny, sormissa on pari niveltä vähän rustottuneita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:06

Yksi risti kaksi ja loput peruutettu. Hankalaa on saada sopivia kenkiä erimittaisten varpaiden takia. Mutta akkavallasta ei kukaan ole kanssani joutunut onneksi kärsimään.