Joko on laskiaismenyy tehtynä? Rokka ja pullat?

Kysyin tän jo aiemmin, mutta.... hävis....bttien taivaaseen...

Eipä hättäillä. Miten Neuvostoliitossa toimi vaalien ääntenlaskijat? Odottivat, että äänestys päätty, sen jälkeen juhlimaan. Ääniä ei tarvinnut laskea, kun äänestyksen tulos oli jo aiemmin tiedossa.. Mut nyt myö yritettää saaha niitä pitkii pellavii. Onhan meil laskiainenkii.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 19:29

Poikkean täl kertaa perinteisest rokkalinjast ja teen uunimakkaravuokaa makaronien kera (edellisest kerrasta varmaan vuosi ja täytyy seurata makuhermojen vaatimuksii), sit vois paistella vohveleit ja syyä mansikkahillon kera... saas nähä, josko ennen näitä sinne laskiastapahtumaan Taivaskalliolle, jossa sitten grillimakkaraa ja kuumaa juotavaa perinteisesti:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 17:15

Hernekeitto on keitetty. Laskiaispullat otin juuri uunista. Huomenna tulee vieraita , jotka ovat varta vasten tilanneet em. menyyn, ja ja mummuhan tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2010 - 17:20

Rokkaa teen tiistaina, mutta pullat jätän väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 20:28

Tiistaina keitän rokkaa..Huomenna jää lakiaispullat leipomatta..kun tuli yllättäen työkeikka tuuraus sairauden takia..aika rankka keikka ,kun jumppauttaa liikutakyvyn menettnyttä 4 tuntia....Senjäkeen vielä käyn ottamassa sikapiikin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 21:39

Laskiaispullat on valmiina mutta rokkaa ei ole näkynyt. Tunnustan: en edes osaisi tehdä itse sitä. Meiillä ei kukaan muu juurikaan syö hernekeittoa kuin allek.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 22:08

Huomenna teen hernekeittoa ja tuoreet lasiais pullat. Kyllä Tiistainakin täytyy olla ainakin pullia.Silloin uusiksi.Täytyyhän sitä hiihdelläkin jos syö pullaa ja keittoa hyvin.Ai ai kyllä se ruoka taasen maittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 22:54

Äiti teki laskiaisherkut ja minä se vaan herkuttelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 09:59

Ainoastaan marsipaanipötkö on ostettu valmiiksi.
Pullia tulee huomenna ihan omasta uunista ja marsipaanitahnaa väliin.